PracaGrupypl.praca.dyskusjei co wy na to ?? › Re: i co wy na to ??
    From: "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: i co wy na to ??
    Date: Fri, 15 Jul 2005 10:19:25 +0200

    Użytkownik "JM" <m...@m...me> napisał w wiadomości
    news:db5qkv$25m$1@achot.icm.edu.pl...

> [...]
    drugiego
    > "robimy go jak tego wczoraj, co?"
    > Przyczepiali sie do wszystkiego, do kazdego szczegolu. Pytali o wszystko.
    > Jak cos nie tak powiedzialem to lapali za slowa.
    > Po paru minutach mialem ochote wyjsc, ale zostalem do konca. Ciagle sie
    > usmiechalem, ale w miedzy czasie uzmyslowilem sobie ze nie zalezy mi na
    tej
    > pracy skoro mnie tak traktuja, wiec zaczalem sie lekko odgryzac.
    > Wyszedlem bez zadnych nadzieji.
    >
    > Po jakims czasie odezwali sie z oferta pracy.

    Bo tak mialo byc! :)

    > Odrzucilem ja. Mialbym pracowac z ludzmi ktorzy ze mna tak rozmawiali, a
    po
    > tej rozmowie uprzedzilem sie do nich i praca w takich warunkach bylaby nie
    > do zniesienia.
    >
    > Ich strata :-)

    Moze nie tyle strata, tej czy innej strony, co musisz liczyc, ze z pewnymi
    laboratoryjnymi warunkami jakie tworzy sie specjalnie na rozmowie.
    Nie wiem czy duzo straciles czy malo, ale rekrutacja nie musi oznaczac
    podobnej atmosfery pracy w danej firmie.
    Pracujac do niejednego jeszcze sie uprzedzisz, a bywaja na pewno "klienci"
    bardziej upierdliwi od rekrutujacych.

    Zreszta docenisz kiedys twarde strony zycia jako te, ktore pomogly Ci m.in.
    w szukaniu lepszej pracy.
    My ich a nie oni nas :)

    FotoHolic