PracaGrupypl.praca.dyskusjei co wy na to ?? › Re: i co wy na to ??
    From: "the_foe" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: i co wy na to ??
    Date: Thu, 14 Jul 2005 14:54:15 +0200

    > Trzeba własiciwe z takim pracodawcą rozmawiać: uważnie słuchać, często się
    > uśmiechać, sprawiać wrażenie skupionego. Gdy mówi "to zwierzę", trzeba ze
    > zrozumieniem pokiwać głową. Najlepiej zastosować którąś z technik
    > aktywnego
    > słuchania. Powiedz np. "jeśli dobrze rozumiem, to zachowanie tego dziada
    > wywołało w Panu wiele negatywnywnych emocji, czyż nie?", cały czas
    > niewerbalnie dostarczaj potwierdzenia, że układnie słuchasz. Gdy już
    > będzie
    > się zbliżać chwila, w której mają zamiar powiadomić Cię, że pracy nie
> [...]

    prosze sie nie obrazac ale Panskie rady sa co tu duzo mowic szkodliwe.
    Niestety nei ma recepty, trzeba dostosowywac sie dynamicznie. Ostatnia rada
    toi przegiecie: nei raz sie zdazalo (mi i znajomym) ze pracy nie dostawali a
    gosciu jednak po kilku dniach do nich dzwonil.
    Inaczej tez czlowiek musi sie zachowywacc kiedy chce pracy za 600 zł (wtedy
    nalezy wygladac tak jakby od tej pracy zalezalo Twoje zycie) a inaczej za
    2500 zł (wtedy musimy wygladac rozluznieni, tak jakbysmy dzis mieli jeszcze
    15 takich rozmow).