PracaGrupypl.praca.dyskusje › holandia

  • 1. Data: 2004-06-30 20:39:55
    Temat: holandia
    Od: "Maciek" <k...@t...pl>

    Czy byl ktos badz dysponuje info (wszelkimi) o rejonie Heerlen??

    Maciek

  • 2. Data: 2004-06-30 21:27:42
    Temat: Re: holandia
    Od: "::WiReFreEE::" <m...@c...pl>

    W honlandii choduja truskawki na wodzie o smaku trocin to wiem na pewno o
    reszte pytaj na miejscu w ogole to dziwny kraj

  • 3. Data: 2004-07-01 08:08:17
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Czy byl ktos badz dysponuje info (wszelkimi) o rejonie Heerlen??

    Ja tam bylem w zeszlym roku, ale nie do pracy tylko turystycznie.
    Bez zezwolenia na prace ( na czarno ) nie chca zatrudniac. Teraz chyba sezon
    na brzoskwinie tam jest.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 4. Data: 2004-07-01 09:41:13
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    ::WiReFreEE:: wrote:
    > W honlandii choduja truskawki na wodzie o smaku trocin to wiem na pewno o
    > reszte pytaj na miejscu w ogole to dziwny kraj

    Co to znaczy "choduja"?
    To od "chodu" czy od "uciekac"?
    Znaczy co? Uciekaja truskawki?
    Bardzo interesujace. Mozesz rozwinac?
    --
    Robert Jaskula

  • 5. Data: 2004-07-01 19:35:17
    Od: "::WiReFreEE::" <m...@c...pl>

    Mialo byc uciekajace truskawki fakt zapomnialem napisac a tak powaznie jesli
    nie ma sie znajomosci tzn kogos kto cie wprowadzi to raczej ciezko znalezc
    prace nawet u nas w kraju bez jakichkolwiek konkretnych kwalifikacji. kazdy
    szukajacy pracy na zachodzie powinien sobie uswiadomic ze nikt nie przyjmie
    do pracy goscia z ulicy tym bardziej jesli nie zna jezyka i to najlepiej
    urzedowego danego kraju, prosci ludzie raczej nie znaja angielskiego albo
    nie chca sie nim poslugiwac a tym bardziej na prowincji .

  • 6. Data: 2004-07-03 12:38:50
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "::WiReFreEE::" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > urzedowego danego kraju, prosci ludzie raczej nie znaja angielskiego albo
    > nie chca sie nim poslugiwac a tym bardziej na prowincji .

    Byles kiedys w holandii czy tak sobie gdybasz? -angielskim wlada tam prawie
    kazdy
    fakt ze akcent wielu ma fatalny i czasami wtracaja holenderskie slowa ale
    dogadac sie mozna - starsi przewaznie nie uczyli sie angielskiego tylko sie
    z nim osluchali
    ogladajac filmy w tv czy z video (inaczej niz u nas brak dubbingu ,
    przewaznie oryginalna sciezka dzwiekowa + holenderskie napisy) Dodatkowo
    przynajmniej przy granicy niemieckiej wiekszosc holendrow "szprecha".

    pzdr