PracaGrupypl.praca.dyskusjehmm Czy Piatek jest wolne?? › Re: hmm Czy Piatek jest wolne??
  • Data: 2005-04-07 21:36:38
    Temat: Re: hmm Czy Piatek jest wolne??
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Darek wrote:
    > A kolega widzę, że analityk:-) Oprócz przeczytania wiadomości warto zawsze
    > pogrzebać w jej właściwościach, co?:-)

    Jakbyś czasem użył czegoś innego niż Outlook do czytania Usenetu, to może
    wiedziałbyś, że nie musiałem w niczym grzebać, bo mój czytnik po prostu
    pokazuje nagłówki razem z wiadomością :) Od razu analityk... starałem
    się jedynie uświadomić Ci, że nie jesteś tak anonimowy jak Ci się
    wydaje :)

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1