PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: herbalife - wczoraj chcieli nas zwerbowac.. › Re: herbalife - wczoraj chcieli nas zwerbowac..
    From: Mariusz <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: herbalife - wczoraj chcieli nas zwerbowac..
    Date: Thu, 11 Apr 2002 14:42:19 +0200

    i...@p...onet.pl wrote:

    > Najważniejszy jest system (plan, ludzie, szkolenia).
    > Jeżeli odnisłeś wrażenie braku profesjonalizmu (ubiór) - daj sobie spokój z taką
    osobą (nie firmą).
    > Potem produkt - zastanów się czy byłbyś w stanie porozmawiac szczerze z kimś o
    produkcie, który przedstawiasz (jeżeli masz wątpliwości co do produktu - daj sobie
    spokój z fimą - poszukaj innej).
    > Przecież są także inne: (kosmetyki, samochody, usługi internetowe, ubezpieczenia,
    domy, itd.)

    > I nie traktuj tego jak werbowania - jeżeli nie masz środków do życia - spróbuj.
    Może okaże się to idealną drogą.
    > Spytaj tylko, czy możesz otrzymać te 360 złotych z powrotem jeżeli się rozmyślisz
    np. po 6 m-cach.

    Hmm moze masz i racje.
    Ja widzialem to zinnej perspektywy.

    NA studiach mialem mi.in psychologie - wiec wyczulem od nich ze to co
    mowia i jak mowia jest przedewszystkim wyuczone a nie prawdziwe.
    do tego poco pokazuja te "czeki" - nawet lamer sie domysli z esa sam
    moze takie cos wydrukowac.
    jesli to ma byc potwierdzenie zarobku to spodziewam sie choc pieczatki,
    lub cos na ksztalt wydruku bankowego.

    Do tego doszly kity (lub nie):
    jak tu trafilam bylam biedna i gruba (tu pokazala niby swoje zdjecie [z
    daleka oczywiscie] ktore wygladalo ja normalny skan - rozciagniety tak
    ze leb byl praiw okrtagly:), tera zjestem piekna (niewypowiadam sie) i
    mam niezla kase.
    .
    ale to juz nie o to chodzi.
    zrobiono nanm pranie mozgu zwiazanie ze sprzedarzem blonnika w proszku i
    betakaroten (dosyc solidnie stezonego-ze niby jedna porca ma tyle
    witamin co XX kg marchwi.)itp.
    Oczywiscie sporo to kosztuje jak na polskie warunki.

    JA sie pytam czy przy tej bidzie znajdzie sie u nas wystarczajaco duzo
    glubtaskow ktozy zaplaca za blonnik pare baniek,?
    Pewnie tak skoro firma sie kreci.

    aha doszlo chwalenie ze firma wygrala przetarg na karmienie kosmonautow.
    -pozadku ale jesli tak to tam powinno byc od cholery folderow
    promujacych ta sprawe.
    a raptem byl jakis amerykancki budynek z nazwa firmy i szczerzacy sie
    wlasciciel.