PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIT-co mozna odliczyc

  • 1. Data: 2002-04-10 20:53:41
    Temat: PIT-co mozna odliczyc
    Od: "Twardy" <t...@i...pl>

    Jestem studentem i pobieram rente rodzinna, poza tym pracowalem na umowe
    zlecenie i na umowe o dzielo.
    Co moge odliczyc od podatku, bardzo dziekuje za wszelkie informacje
    t...@c...pl

  • 2. Data: 2002-04-11 12:19:23
    Temat: Re: PIT-co mozna odliczyc
    Od: "Maciek" <g...@b...chip.pl>

    Na pewno mozesz odliczyc, koszty zwiazane z nauka (ksiazki itp), dojazdy do
    pracy jezeli sa po za miejscowoscia zamieszkania. Po za tym masz taka
    ksiazeczke w ktrej mozesz cos wiecej wyczytac.

  • 3. Data: 2002-04-11 13:32:33
    Od: "Krzysztof" <k...@w...spam.de>

    Użytkownik "Maciek" <g...@b...chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    taka
    > ksiazeczke w ktrej mozesz cos wiecej wyczytac.

    Jeżeli nie ma umowy o pracę to chyba nie?

    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-04-11 13:51:53
    Temat: Odp: PIT-co mozna odliczyc
    Od: "Twardy" <t...@i...pl>

    No wlasnie myslalem czy tak np. mozna odliczyc oplaty za akademik, ale
    dzieki bardzo za odzew
    Użytkownik Maciek <g...@b...chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a93v21$lp8$...@a...dialog.net.pl...

  • 5. Data: 2002-04-11 14:33:35
    Od: "Tomasz Berg" <t...@p...onet.plUSUN>

    Wyprowadzcie mnie z bledu, zdawalo mi sie ze studenci dzienni nie moga
    odliczac "kosztow nauki" ....

    --
    Tomasz Berg
    Politechnika Gdanska

  • 6. Data: 2002-04-11 16:41:34
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Berg" <t...@p...onet.plUSUN> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tomasz Berg
    > Politechnika Gdanska
    > Wydzial Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki

    Czesne i oplaty manipulacyjne (wpisowe) mozna, ale nie akademik, ksiazki i
    inne takie
    M.

  • 7. Data: 2002-04-11 20:13:08
    Od: "Tomasz Berg" <t...@p...onet.plUSUN>

    > Czesne i oplaty manipulacyjne (wpisowe) mozna, ale nie akademik, ksiazki i
    > inne takie
    > M.

    dzieki za odpowiedz !