PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienia w TVP 8-(

  • 1. Data: 2002-04-11 07:06:50
    Temat: Zwolnienia w TVP 8-(
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Się dzieje :(

    http://www.onet.pl/310

    Chester EM

  • 2. Data: 2002-04-11 15:21:52
    Temat: Re: Zwolnienia w TVP 8-(
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Thu, 11 Apr 2002 09:06:50 +0200, "Chester EM"
    <c...@w...kki.net.pl> wrote:

    >Się dzieje :(
    >
    >http://www.onet.pl/310

    Szkoda że nie zwolnią Młynarskiej (boje się otworzyć lodówkę bo ją tam
    mogę zoabczyć) czy Niny Terientiew - dyrektora pr. 2 TVP. Tylko że te
    osoby są akurat nie do ruszenia - a szkoda.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 3. Data: 2002-04-11 20:40:00
    Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>

    Użytkownik "jerzu" <n...@j...one.pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda że nie zwolnią Młynarskiej (boje się otworzyć lodówkę bo ją tam
    > mogę zoabczyć) czy Niny Terientiew - dyrektora pr. 2 TVP. Tylko że te
    > osoby są akurat nie do ruszenia - a szkoda.

    Co do Młynarskiej to się w pełni z Tobą zgadzam, a w kwestii Terentiew
    nie obawiaj się - nie masz tak dużej lodówki :-)
    Moim faworytem jest Ibisz i Strasburger - zwykle zastanawiam się, który
    z nich jest głupszy...
    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 4. Data: 2002-04-11 21:52:24
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Thu, 11 Apr 2002 22:40:00 +0200, "Xena d. Bazyl"
    <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

    >Co do Młynarskiej to się w pełni z Tobą zgadzam, a w kwestii Terentiew
    >nie obawiaj się - nie masz tak dużej lodówki :-)

    A skąd wiesz jaką mam lodówkę? ;-))

    >Moim faworytem jest Ibisz i Strasburger - zwykle zastanawiam się, który
    >z nich jest głupszy...

    Ibisz nie pracuje w TVP. A Hamburger to prowadzi jeden teleturniej
    którego i tak nie oglądam ;-))

  • 5. Data: 2002-04-12 08:32:48
    Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>

    Użytkownik jerzu <n...@j...one.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:u...@4...com..
    .

    Terentiew

    > A skąd wiesz jaką mam lodówkę? ;-))

    Nie ma i tak ta dużych lodówek

    > Ibisz nie pracuje w TVP.

    A życiowa szansa na polsacie to nie TV?

    --
    Pozdrowienia
    Cytrynowa Tatiana

  • 6. Data: 2002-04-12 10:36:24
    Od: <m...@s...pl>

    > A życiowa szansa na polsacie to nie TV?

    Jeśli pod skrótem TVP znajdujesz Polsat to gratuluję 8)

  • 7. Data: 2002-04-14 15:42:34
    Od: a...@m...elka.pw.edu.pl (Anka [MephHELL])

    In article <a94s75$47e$4@news.tpi.pl>, Xena d. Bazyl wrote:
    >Moim faworytem jest Ibisz i Strasburger - zwykle zastanawiam si?, który
    >z nich jest g?upszy...

    Ibisz
    :)
    --

    Greetings :)

    "Dark horizons come close to me and / Magick will be my key /
    I will travel through the gate / To be the finder of my fate"
    Therion "Clavicula nox"