PracaGrupypl.praca.dyskusje › headhunterzy... BIGRAM....

  • 1. Data: 2002-08-28 14:57:03
    Temat: headhunterzy... BIGRAM....
    Od: "mmkk" <m...@w...edu.pl>

    właśnie zadwoniła do mnie jakaś kobieta z tej firmy... chciała się umówić na
    jutro na 18.30, jako że mam jutro o tej porze konsultacje w szkole -
    spytałem czy nie można trochę wcześniej... powiedziała że nie i zakończyła
    rozmowę.... sory, ale po co ona w takim razie dzwoniła? ot tak, żeby
    odbębnić telefon? była swoją drogą bardzo chamska i nie miła.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-08-28 15:15:23
    Temat: Re: headhunterzy... BIGRAM....
    Od: "Sototh" <s...@p...fm>

> [...]
    > rozmowę.... sory, ale po co ona w takim razie dzwoniła? ot tak, żeby
    > odbębnić telefon? była swoją drogą bardzo chamska i nie miła.

    Cóż - widocznie nie zna się na swoim zawodzie. Omijać szerokim łukiem...

    greetz

    Sototh

  • 3. Data: 2002-08-28 15:37:29
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mmkk" <m...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozmowę.... sory, ale po co ona w takim razie dzwoniła? ot tak, żeby
    > odbębnić telefon? była swoją drogą bardzo chamska i nie miła.

    He, zadzwonic do jej przełozonego i spytac si eczymozna ustalic inna godzine
    spotkania. Kto wie, moze zwolni sie jedno miejsce w tej firmie ;-)

  • 4. Data: 2002-08-28 19:37:48
    Od: "remekr" <r...@g...pl>

    Mój kolega został zwolniony przez firmę w wyniku redukcji i jest objęty
    programem "zwolnienie monitorowane" prowadzonym przez firmę Bigram. Bigram
    oczywiście zainkasowało kasę za łebka, ale żeby chociaż umówili na jedną
    rozmowę .... a tu kompletnie nic. Nic nie robią - darmozjady jedne!!!.
    Dzwoni tylko od czasu do czasu jakaś panienka i pyta czy znalazł już pracę!?
    A o co chodzi???? A to, że jak znajdzie i powie gdzie pracuje, to te pajace
    z Bigram wpiszą sobie do raportu dane nowej firmy, z którego będzie wynikać,
    że to niby ONI zaleźli mu zatrudnienie i może jeszcze jakieś pieniążki
    zerżną od byłego pracodawcy.

    Pozdrawiam,
    rem

  • 5. Data: 2002-08-28 21:06:53
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Wed, 28 Aug 2002 16:57:03 +0200, "mmkk" <m...@w...edu.pl>
    wrote:

    >właśnie zadwoniła do mnie jakaś kobieta z tej firmy...
    (...)

    O headhunterach własnie wczoraj napisałem posta -
    news:67jmmu4ubcnr2uaj4ralikis7fa90r9j4a@4ax.com. Myślę że to nie jesy
    odosobniony przypadek.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 6. Data: 2002-08-29 06:07:06
    Od: "mmkk" <m...@w...edu.pl>

    wiem, widziałem go :) robią sobie jaja... do tej pory prace znajdowałem
    bezpośrednio u źródła... nie myślałem, że to takie chamy !