PracaGrupypl.praca.dyskusje...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko! › Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    From: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    Date: Sat, 19 Mar 2005 21:46:16 +0100

    Jan Kowalski wrote:

    > Oj, w wątku z jakiego wyciąłeś kontekst chodziło o to, że jeżeli
    > ktoś sprzedaje towary nie "pierwszego kontaktu" jak najtańszy
    > chleb z powodu braku pieniedzy u ludzi, a bardziej luksusowe i
    > zbędne, czasem jednak nawet chciane jak samochody (ale mogą być
    > to równie dobrze np. wczasy na Wyspach Kanaryjskich) , to
    > niekoniecznie musi z tego (i tylko tego) powodu być oszustem. A
    > zwłaszcza wtedy (to z przykładu), jeżeli ten co kupił jest po
    > prostu zadowolony. Czemu więc straszysz paragrafami?

    Teraz Ty wyciales fragment mowiacy o tym, ze rodzaj towaru nie ma
    znaczenia.

    > Jeżeli kłamał, to jest po prostu oszustem. Pisząc o pracy
    > handlowców nie mam zamiaru popierać oszustwa, bo nie na tym
    > polega praca dobrego fachowca od sprzedaży. Czy zgodnie z twoimi
    > wypowiedziami mam rozumieć, że handlowcy to kryminaliści i za
    > przynależność do tego zawodu należy wsadzać za kratki? Bo to
    > byłby krok dalej niż u Dominiki, która jako studentka III roku
    > ekonomii jest przekonana, że "wymaga to wielkich
    > predyspozycji... szczególnie w oszukiwaniu innych ludzi".

    Mam pretensje do ludzi, ktorzy podejmuja sie dzialalnosci
    akwizycyjnej towaru (uslugi) o ktorej wiedza, ze jest
    "niepelnowartosciowa" i to im nie przeszkadza uzywac wszelkich
    sposobow aby "zlapac klienta" bo za to im placa.
    Mozna by powiedziec ze co, lepiej byc uczciwym bezrobotnym niz
    sprzedawac kit? Decyzje pozostawiam takim handlowcom ale niech
    sie nie dziwia, ze nastepnym razem uswiadomiony klient poszczuje
    ich psami ...

    > I dlaczego tylko handlowiec jest taki zły? Czemu nie jest to np.
    > bank (pani w okienku) co zgodził się na udzielenie kredytu.

    To dotyczy nie tylko handlowcow ale wszystkich wykorzystujacych
    nieswiadomosc klientow.