PracaGrupypl.praca.dyskusje...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko! › Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
  • Data: 2005-03-21 09:15:33
    Temat: Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak bo zadna "gospodarka rynkowa" nie wymusza poprawy etyki
    > zawodowej. Powiem wiecej teraz duzo mniej wytworcow i sprzedawcow
    > zawraca sobie glowe etyka zawodowa niz za komuny.

    > Jestes po prostu omamiony haselkami o dobroczynnym wplywie rynku na
    > gospodarke.

    Tylko myślę racjonalnie zamiast tęskinić za komuną. Ja w tamtych
    czasach jako dziecko mogłem co roku jechać z rodzicami na wakacje
    - latem nad morze, a zimą w góry. Za grosze były wczasy pracownicze.
    Fajnie było.
    Ale i tak rozmawiamy różnymi językami.

    > Skad sie biora programy w telewizji i sugestie zeby zmodyfikowac
    > procedury udzielania kredytow skoro uwazasz ze banki sa w
    > porzadku?

    Nie uważam. Przyciąganie klienta nieuczciwą reklamą i tajeniem
    faktycznych kosztów nie jest dobre. Ale jak komuś to do szczęścia
    konieczne (a niewielu w momencie podpisywania umowy), to sobie policzy
    wszystkie raty, doda prowizje i łatwo dowie się ile kredyt będzie go
    kosztował nawet, jeżeli warunki (gdzie to wszystko wyliczone) są
    drobniutkim druczkiem napisane.
    Ale o nieuczciwych klientach banku pisałem, co kłamią, żeby dostać kredyt.
    Ty uważasz że nie muszą płacić, bo "to wina banku".
    Nie jesteśmy w stanie się zrozumieć.

    A ponieważ pomimo wielokrotnego proszenia nadal nie jesteś w stanie
    powiedzieć ani "tak" ani "nie", tym samym dalsza dyskusja stała się
    bezcelowa.

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl