PracaGrupypl.praca.dyskusjehalas w Mcdonaldach i Mediamarkt... › Re: halas w Mcdonaldach i Mediamarkt...
    From: Michal <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: halas w Mcdonaldach i Mediamarkt...
    Date: Thu, 14 Jan 2010 13:24:15 +0100

    Smutny Indyk pisze:
    > Użytkownik "Michal" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Marne porównanie, ten programista musiałby gapić się cały dzień w
    > stroboskop a nie w monitor,
    > inżynier co chwilę być zrzucany z drabiny, robotnik nosić gołymi rękami
    > watę szklaną, a nauczyciel pracować jedynie z najgorszą młodzieżą i mieć
    > zakładany kubeł na łeb.
    > Praca w takich warunkach nie jest normalna.
    No popatrz. A ludzie z własnej, nie przymuszonej woli tam przychodzą
    całymi rodzinami :)
    Jeśli uważasz, ze warunki pracy są "nie normalne". To obrażasz ludzi tam
    pracujących, bo to oznacza ze tez sa nienormalni zgadzając sie na taką
    prace.
    Moim zdaniem praca jak każda inna ma swoje zady i walety.
    Praca dla młodych ćwierćinteligentów, którzy dzięki niej mogą zaspokoić
    swoje potrzeby finansowe.