PracaGrupypl.praca.dyskusjehalas w Mcdonaldach i Mediamarkt... › Re: halas w Mcdonaldach i Mediamarkt...
  • Data: 2010-01-14 11:41:14
    Temat: Re: halas w Mcdonaldach i Mediamarkt...
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:himdc8$h5m$1@inews.gazeta.pl...
    > Jest oferta pracy. Ktos sie na zglasza i dostaje prace. Jego wolny
    > wybor. Pracownik jest szczesliwy, bo ma prace (kase). Niszczy sobie
    > sluch(bo halas), programista wzrok(bo lcd), inzynier na budowie
    > stawy(bo zimo), robotnik rece, nauczyciel psychikę itd.

    Marne porównanie, ten programista musiałby gapić się cały dzień w
    stroboskop a nie w monitor,
    inżynier co chwilę być zrzucany z drabiny, robotnik nosić gołymi rękami
    watę szklaną, a nauczyciel pracować jedynie z najgorszą młodzieżą i mieć
    zakładany kubeł na łeb.
    Praca w takich warunkach nie jest normalna.