PracaGrupypl.praca.dyskusje › gwarancja zatrudnienia

  • 1. Data: 2005-09-15 08:05:31
    Temat: gwarancja zatrudnienia
    Od: "wojtek123" <s...@w...pl>

    Witam!

    Czy firma, ktora chce mnie zatrudnic od poczatku przyszlego roku
    moze dzisiaj udzielic pisemnej gwarancji, ze nie wycofa sie ze swojej
    decyzji.
    Jesto to dla mnie bardzo istotne, bo chce wypowiedziec aktualna umowe o
    prace
    i odpoczac do konca roku:).

    Pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc!

    Stanislaw

  • 2. Data: 2005-09-15 08:13:00
    Temat: Re: gwarancja zatrudnienia
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    taka gwarancja bedzie spisanie normalnej umowy (lub umowy przedwstepnej) z
    odpowiednim oznaczeniem momentu rozpoczecia pracy.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2005-09-15 08:13:30
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

    "wojtek123" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > decyzji.
    > Jesto to dla mnie bardzo istotne, bo chce wypowiedziec aktualna umowe o

    Moja zona w podobnym przypadku dostala cos w rodzaju listu intencyjnego
    podpisanego przez odpowiednia osobe.
    Byly w nim warunki zatrudnienia oraz proponowany termin podjecia pracy.

    Wojtek

  • 4. Data: 2005-09-16 11:40:32
    Od: "Felix" <f...@t...autograf.pl>

    > Moja zona w podobnym przypadku dostala cos w rodzaju listu intencyjnego
    > podpisanego przez odpowiednia osobe.
    > Byly w nim warunki zatrudnienia oraz proponowany termin podjecia pracy.
    >
    > Wojtek

    Niestety list intencyjny nie stanowi gwarancji zatrudnienia

    FeliX

  • 5. Data: 2005-09-16 11:50:50
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

    "Felix" <f...@t...autograf.pl> wrote in message

    > Niestety list intencyjny nie stanowi gwarancji zatrudnienia
    >
    > FeliX

    Zgadza sie. Gwarancja jest chyba tylko umowa.
    Ale zonie to wystarczylo do tego zeby zlozyc wypowiedzenie i spac spokojnie.
    Indywidualna sprawa.

    Wojtek

  • 6. Data: 2005-09-17 10:42:14
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Felix" <f...@t...autograf.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety list intencyjny nie stanowi gwarancji zatrudnienia
    Racja, znajomy dostal i go zatrudnili, ale juz na gorszych warunkach niz
    wynikalo z negocjacji i listu. Smutna prawda. Odszedl z tej firmy po 3
    miesiacach........

    mw