PracaGrupypl.praca.dyskusje"graficy" › Re: "graficy"
  • Data: 2002-07-01 17:43:55
    Temat: Re: "graficy"
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ola " <g...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:afq2rv$o8v$1@news.gazeta.pl...
    > Witajcie,
    > Podobna sytuacja (do informatykow) jest z tzw "grafikami". Jestem
    zaskoczona,

    Jak to już kiedyś napisałem ... różnica między grafikiem a grafikiem
    komputerowym jest taka jak między malarzem a malarzem pokojowym [nie
    umniejszając roli obydwu zawodów]

    Niestety dopuki w tym kraju projekt będzie się zlecać synowi/córce pani Basi
    z zarządu bo sobie kupiła komputer dla dzieci to nie ma co liczyc na zmiane
    sytuacji....

    Z jednej stronu nie boje się takiej "konkurencji" bo nie jest to żadna
    konkurencja.... ale skłonnosci do przekrętów i układów nawet na szkodę
    własnej firmy [wszak takie zlecenie dla pseudo grafika to jawne działanie na
    szkodę firmy] nie wypleni się tutaj nawet za 50 lat... zwłaszcza że w Polsce
    zupełnie nie istnieje pojęcie uczciwości i odpowiedzialności za pracę [np.
    koszmarna niekompetencja ludzi z tzw działów reklamy itp stołkowych posadek]
    Sory wiem ze są tam również doskonali fachowcy ... ale po latach pracy z
    różnymi dziąłami reklamy, agencjami itp ludzmi zastanawiam się jakim cudem
    dostali pracę na tym stanowisku.... co wiecej... osoba średnio inteligentna
    po roku pracy powinna odóróżnić wektorowy EPS od bmp.

    Jak to zatem jest że ludzie dostają pracę nie mając kwalifikacji?