PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-14 16:19:19
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i1klbo$s26$5@news.net.icm.edu.pl...

    > Zapomniał wół jak cielęciem był

    niestety nie byłem tak cienki jak Ci się wydaje, szkoła/kierunek też nie
    były z tych cieńszych a aplikując do pierwszej pracy mogłem się już
    pochwalić doświadczeniem w branży, udowodnionym praktycznie w czasie
    rekrutacji :) Aczkolwiek potwierdzam, że wsród kolegów kończących razem ze
    mną zdarzali się również dość ciency zawodnicy. Poza tym co jakiś czas mam
    kontakt ze standardowym polskim absolwentem i wygląda to dość średnio...

    e.