PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
    From: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    <i1g1pt$90m$1@news.dialog.net.pl> <i1gu92$vtl$1@node1.news.atman.pl>
    <4c3c1995$0$19164$65785112@news.neostrada.pl> <i1hf3v$50u$1@news.onet.pl>
    <i1in90$rbf$1@news.net.icm.edu.pl> <i1jugr$b5l$1@news.onet.pl>
    <4c3daa16$0$2585$65785112@news.neostrada.pl> <i1keb4$shr$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Date: Wed, 14 Jul 2010 16:32:38 +0200

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i1keb4$shr$1@news.onet.pl...

    > Urlop to urlop, godziny pracy to godziny pracy. Szanuję to, bo tak jest
    > umowie, prawda? I pensja też jest taka jak w umowie.
    > Ale mój Mercedes czy inny Maybach też nie powinien nikogo obchodzić, bo
    > tego z kolei w umowie już nie ma.

    Całkowicie się zgadzam. Wymagam tylko konsekwencji - pracownik ma swoje
    priorytety, szef swoje, więc nie obrażamy wzajemnie swojej inteligencji
    mówiąc coś o "zaangażowanie w budowanie", "partnerstwo", "klient nalega"
    (nawet, jeśli rzeczywiście nalega - ale przecież nie na pracownika) itp.
    bzdety, które w sumie sprowadzają się do problemu, jak wycisnąć więcej.
    Klient nalega, to dogadujemy się na inną stawkę (albo na coś innego) i
    wio. Tak samo, jak jeden z dyskutantów tutaj nie toleruje ZZ i innego
    szemrania, tak ja np nie toleruję pazernych cwaniaków, którzy uważają, że
    przerobić można każdą robotę, byle tylko mieć odpowiednie gadane albo
    odpowiednią dozę brutalności.

    e.