PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny › Re: godziny
    From: "TOFIFIK" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: godziny
    Date: Sun, 27 Feb 2005 12:50:04 +0100

> [...]
    > nidobory lub nadwyżki. W zależności od przyjętego w zakładzie sposobu
    > rozliczania nadwyżki można dostać "w naturze" jako czas wolny lub
    > gotówce. Do ustalania kiedy i co zrobić z godzinami służy okres
    > rozliczeniowy (często 3-miesięczny choć zdarzają się krótsze). Z mojego
    > doświadczenia w firmach nadwyżki "niezapadłe" pracownik odbiera w
    > trakcie ich obowiązywania (3 m-ce od powstania) a jeśli nie odbierze
    > zostają zakwalifikowane jako nadgodziny płatne.
    > W Twoim przypadku nadgodziny są ale to nie znaczy że muszą Ci za nie
    > zapłacić. Możesz dostać wolne bo to taniej dla zakładu.

    Mam zatrudnienie w formie stazu i co miesiac przysluguja 2 dni wolnego (z
    tego co mi wiadomo). dlatego chcialem wiedziec czy 9h w powszedni dzien i 5
    w soboty, uwzglednia te 2 dni wolnego czy te 2 dni to sa za forme stazu. no
    i czy w tekim przypadku mozna policzyc 9*22=198 + 5*4=20 czyli 218
    (wczesniej liczylem 23 ale w narcu jest wielkanoc:) teraz dopiero
    zauwazylem)

    > BTW: W takim tempie szybko osiągniesz roczny limit nadgodzin ;)

    e?