PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny › Re: godziny
  • Data: 2005-02-27 23:20:14
    Temat: Re: godziny
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szanowny stażysto, w zakładzie pracy odbywasz staż na danym
    > stanowisku, ale nie otrzymujesz wynagrodzenia, ani nie masz z
    > pracodawcą podpisanej umowy o pracę, tylko za okres stażu otrzymujesz
    > stypendium z urzędu pracy.
    >
    > Abyś mógł odbywać staż w danym zakładzie pracy, urząd pracy zawarł z
    > tym zakładem pracy umowę o odbywanie stażu przez osobę bezrobotną
    > skierowaną przez urząd pracy.
    > We wniosku zakładu pracy do urzędu pracy w sprawie skierowania
    > stażysty został określony godzinowy wymiar czasu pracy podczas
> [...]

    dzieki za wyjasnienie tematu. 7 marca mam odbior naleznosci i ... termin
    odhaczenia sie (bo dodatkowo maja teki bajzel w urzedzie ze nie odznaczyli
    mnie ze mam staz) i pewnie gdyby nie list ze musze sie odhaczyc i to ze do
    nich zadzwonilem to pewnie nie dostal bym kasy :/

    zobczymy co w urzedzie powiedza.

    a mozesz podac jeszcze jakie paragrafy z KP są potrzebne. bo przegladalem KP
    i jakos tam tak mętnie jest na pisane ze nie zabardzo cokolwiek znalazlem. a
    jak juz mam robic awanture o kase :) to chce miec 1000% pewnosc ze mam racje
    :)