PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny › Re: godziny
  • Data: 2005-02-28 10:31:43
    Temat: Re: godziny
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl> napisał w
    wiadomości news:cvtkfp$jnq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > dzieki za wyjasnienie tematu. 7 marca mam odbior naleznosci i ...
    termin
    > odhaczenia sie (bo dodatkowo maja teki bajzel w urzedzie ze nie
    odznaczyli
    > mnie ze mam staz) i pewnie gdyby nie list ze musze sie odhaczyc i to
    ze do
    > nich zadzwonilem to pewnie nie dostal bym kasy :/

    Nie czekaj do 7 marca, tylko do 3 marca udaj się do UP z listą
    obecności (potwierdzoną przez pracodawcę) za marzec 2005, bo w takim
    terminie lista obecności powinna trafić do UP.

    > a mozesz podac jeszcze jakie paragrafy z KP są potrzebne. bo
    przegladalem KP
    > i jakos tam tak mętnie jest na pisane ze nie zabardzo cokolwiek
    znalazlem.

    Ciebie, jako stażysty, Kodeks pracy niewiele dotyczy.
    Przepisy dotyczące stażu znajdują się w ustawie o promocji
    zatrudnienia... (obszerna), link do niej:

    http://www.apraca.pl/szgr/ustawa.html

    Stażu dotyczy art. 53 (i może następne).

    Twój staż jest całkowicie finansowany przez UP, czyli państwo, więc
    nie dawaj się dodatkowo wykorzystywać przez zakład pracy, pracując
    ponad czas pracy określony przepisami.

    wa