PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie zamieszkac w Bydgoszczy, tanio we wzglednym spokoju i na kilka dni?

  • 1. Data: 2004-10-25 15:54:17
    Temat: gdzie zamieszkac w Bydgoszczy, tanio we wzglednym spokoju i na kilka dni?
    Od: "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy to całkiem ta grupa, ale moze ktos mi odpowie,
    dzieki z góry.

    Planuję wyjechać do Bydgoszczy na klika dni w poszukiwaniu
    roboty, pochodzic po miescie, watpie aby cos to dalo, ale
    jednak wyskoczę do tego miasta. Mam rozmaite obawy albo problemy
    z tym zwiazane [pierwszy moj dalszy wyjazd a ja jestem jakis
    wyjatkowo malo odważny], podstawowy: gdzie pomieszkac te kilka
    dni, jesli w kieszeni mam 150 zl?

    Charles

  • 2. Data: 2004-10-25 16:03:00
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    Charles Kinbote wrote:

> [...]
    > z tym zwiazane [pierwszy moj dalszy wyjazd a ja jestem jakis
    > wyjatkowo malo odważny], podstawowy: gdzie pomieszkac te kilka

    Bank Pocztowy, ul. Jagiellońska 17 - idź po debet, bo za 150 zł w obcym
    mieście przez kilka dni to chyba nie pożyjesz.

    MSPANC

    ra.y

  • 3. Data: 2004-10-25 16:08:11
    Od: p...@p...onet.pl

    > Bank Pocztowy, ul. Jagiellońska 17 - idź po debet, bo za 150 zł w obcym
    > mieście przez kilka dni to chyba nie pożyjesz.
    >
    > MSPANC
    >
    > ra.y

    No to powiedzmy, tylko trzy dni (dwie noce)
    Gdybym się uparł to pozył bym kilka dni nawet za ZERO zl, lecz niestety
    obawiam się, że namęczył bym się,

    Charles

  • 4. Data: 2004-10-25 16:31:03
    Od: "Immona" <c...@p...pl>

    > No to powiedzmy, tylko trzy dni (dwie noce)
    > Gdybym się uparł to pozył bym kilka dni nawet za ZERO zl, lecz niestety
    > obawiam się, że namęczył bym się,
    >
    > Charles

    IMHO noclegow komercyjnych za taka sume nie kupisz tak, zeby miec jeszcze na
    przezycie. Ktos Cie musi ugoscic za darmo albo za symboliczne 10 zl i radze
    skoncentrowac dzialania na nawiazywaniu osobistych kontaktow z mlodymi,
    rozumiejacymi Twoj problem ludzmi z Bydgoszczy. Czyli isc na inne
    grupy/kanaly IRC/czaty itd i pomyslec, co poza kasa mozesz zaoferowac
    gospodarzom :) Jesli nie wyjdzie w ten sposob, przedstaw swoj problem
    bydgoskim gleboko wierzacym wszelkich religii nakazujacych czynienie dobra i
    przedstaw im swoj przypadek jako niezwykle atrakcyjna okazje spelnienia
    dobrego uczynku :)

    I.

  • 5. Data: 2004-10-25 16:35:56
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > No to powiedzmy, tylko trzy dni (dwie noce)
    > Gdybym się uparł to pozył bym kilka dni nawet za ZERO zl, lecz niestety
    > obawiam się, że namęczył bym się,
    >
    > Charles

    No dobra :)
    To teraz poważnie. Jedziesz do danego miasta w poszukiwaniu pracy. Jak
    się przygotowałeś? Bo jechać w ciemno to tak nie bardzo rozumiem.

    Jakieś rozpoznanie terenu? Firmy, które cię interesują? Kontaktowałeś
    się z nimi, próbowałeś przesłać aplikacje? Umówić na spotkanie?
    Próbowałeś dotrzeć do ludzi, którzy tam pracują? Określiłeś, PO CO
    jedziesz? Co ze sobą bierzesz? 10 kopii tego samego listu motywacyjnego?
    Będziesz szedł ulicą i wchodził wszędzie, gdzie mieści się jakaś firma?

    Pytam o to, bo gdybyś to zrobił, prawdopodobnie dowiedziałbyś się przy
    okazji, gdzie znaleźć jakiś post-robotniczy czy garnizonowy hotel za 40
    zeta czy inną norkę.

    ra.y

  • 6. Data: 2004-10-25 16:57:50
    Od: "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Pytam o to, bo gdybyś to zrobił, prawdopodobnie dowiedziałbyś się przy
    > okazji, gdzie znaleźć jakiś post-robotniczy czy garnizonowy hotel za 40

    No ogólnie dzięki za zainteresowanie moim problemem ra.y :)
    Nic z tego co wymieniłeś nie robiłem, ale właśnie planuję zacząć od
    nieco innej strony niż mówisz, (osobiście dla mnie z pewnych wzgledów
    sensownej) mianowicie kupić bilet pojechać i pochodzić po ulicach
    chocby nie miało to żadnego konkretnego skutku, chcę mianowicie
    pochodzić po ulicach i popatrzeć jak to wygląda, oswoić się co
    nieco, co nieco się zorientować w takich rzeczach jak w ogóle wygląda
    poruszanie się po Bydgoszczy (uparłem się na Bydgoszcz), takie rzeczy
    jak jeździć autobusami, gdzie spać, czy mianowicie do firmy sobie
    moge wejs cv zostawić, sprawdzić czy jak o coś zapytam to mi
    odpowiedzą - tego rodzaju rzeczy, mam w tym temacie pewną czarną
    dziurę jak to bedzie wygladało, to moje przyszłe wirtualne zycie
    w Bydgoszczy, i ta czarna dziura wywołuje we mnie pewne lęki,
    [mowiłem, jestem na prawdę wyjątkowo tchórzliwy] więc powolutku
    chcę się z tym oswoić, najpierw sobie tak w ramach wycieczki
    pojechać, no coś może stracę te 200, czy 250 zl bez sensu, ale
    wlasnie taka moze nieco odwrotna droga uwazam, czuje, to cos co
    muszę zrobić.

    Oczywiscie, masz racje, np zdobyc adresy firm w Bydgoszczy
    z potencjalnie interesujacej sie mna branży nie bylo by głupio.

    Charles

  • 7. Data: 2004-10-25 17:07:08
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > przedstaw im swoj przypadek jako niezwykle atrakcyjna okazje spelnienia

    No cóż dzięki :)
    Sensowna zdaje się rada, ale powiedzmy za 300 zl, te trzy dni? NIE DA SIE
    normalnie pomieszkac? Te hotele w cholerę nie są chyba aż takie drogie?
    Byłem oststnio w niezłym hotelu, takim całkiem normalnym, z ładną
    knajpką w środku, to on kosztował za dobę 100 lub 80 zl (jednoosobowy)
    dla czteroosobowego to to spadalo chyba do 50zl - wiec wnioskuje powinna
    byc jakas dziura za te 40 zl za dobę. Co do czata to jakos nie moge
    sobie tego wyobrazić, mam duzo uroku osobistego, na pewno, ale nie
    moge sobie wyobrazić, zeby jakis mlody obcy czlowiek mnie zaprosil
    do siebie do domu... Co do kościołów to mam chyba jeszcze większe wątpliwości.

    Gospodarzom, mógłbym zaoferować darmowe profesjonalne wykłady na
    temat twórczości pisarza Vladimira Nabokova, chyba nic więcej.

    Charles

  • 8. Data: 2004-10-25 17:38:19
    Od: "Immona" <c...@p...pl>

> [...]
    > knajpką w środku, to on kosztował za dobę 100 lub 80 zl (jednoosobowy)
    > dla czteroosobowego to to spadalo chyba do 50zl -

    Rzeczywiscie reprezentujesz urocza niezaradnosc. Sprawdzales, ze nie ma?
    Wstukales w gugla odpowiednie slowa? Byles na jakims forum bydgoskim sie
    pytac? Albo na grupie rec.turystyka?

> [...]
    > moge sobie wyobrazić, zeby jakis mlody obcy czlowiek mnie zaprosil
    > do siebie do domu... Co do kościołów to mam chyba jeszcze większe

    A ja tak robilam. Koscioly (zwlaszcza male), squaty i goscinne mieszkania
    studenckie. Ale moze ludzie byli bardziej ufni i otwarci niz dzis.

    > Gospodarzom, mógłbym zaoferować darmowe profesjonalne wykłady na
    > temat twórczości pisarza Vladimira Nabokova, chyba nic więcej.

    Widac po nicku. We Wrocku bys pewnie znalazl nocleg w mojej chacie, ale
    teraz naprawde idz sobie stad na fora dyskusyjne bydgoskie. Na portalu
    Gazety Wyborczej miasto tej wielkosci ma na pewno swoje forum i gdy powiesz
    im, ze ogarnela Cie nagla milosc do Bydgoszczy, z pewnoscia kogos to
    wzruszy.

    I.

  • 9. Data: 2004-10-25 17:54:21
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Charles Kinbote <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wiem czy to całkiem ta grupa, ale moze ktos mi odpowie,
    > dzieki z góry.

    NTG.
    alt.pl.regionalne.bydgoszcz

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2004-10-25 19:03:59
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    Charles Kinbote wrote:

    > No ogólnie dzięki za zainteresowanie moim problemem ra.y :)

    Ależ sama przyjemność...w końcu jakiś ciekawy wątek pośród narzekań na
    beznadziejność rynku pracy i pomarszczonych szefów :)

    > wlasnie taka moze nieco odwrotna droga uwazam, czuje, to cos co
    > muszę zrobić.

    No i gitara. Rób co czujesz, a będzie dobrze. Czego życzę :)

    > Oczywiscie, masz racje, np zdobyc adresy firm w Bydgoszczy
    > z potencjalnie interesujacej sie mna branży nie bylo by głupio.

    Ani trudno. Pomyśl o tym.

    ra.y