PracaGrupypl.praca.dyskusjegdzie zamieszkac w Bydgoszczy, tanio we wzglednym spokoju i na kilka dni? › Re: gdzie zamieszkac w Bydgoszczy, tanio we wzglednym spokoju i na kilka dni?
    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: gdzie zamieszkac w Bydgoszczy, tanio we wzglednym spokoju i na kilka
    dni?
    Date: 25 Oct 2004 19:07:08 +0200

    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > IMHO noclegow komercyjnych za taka sume nie kupisz tak, zeby miec jeszcze na
    > przezycie. Ktos Cie musi ugoscic za darmo albo za symboliczne 10 zl i radze
    > skoncentrowac dzialania na nawiazywaniu osobistych kontaktow z mlodymi,
    > rozumiejacymi Twoj problem ludzmi z Bydgoszczy. Czyli isc na inne
    > grupy/kanaly IRC/czaty itd i pomyslec, co poza kasa mozesz zaoferowac
    > gospodarzom :) Jesli nie wyjdzie w ten sposob, przedstaw swoj problem
    > bydgoskim gleboko wierzacym wszelkich religii nakazujacych czynienie dobra i
> [...]

    No cóż dzięki :)
    Sensowna zdaje się rada, ale powiedzmy za 300 zl, te trzy dni? NIE DA SIE
    normalnie pomieszkac? Te hotele w cholerę nie są chyba aż takie drogie?
    Byłem oststnio w niezłym hotelu, takim całkiem normalnym, z ładną
    knajpką w środku, to on kosztował za dobę 100 lub 80 zl (jednoosobowy)
    dla czteroosobowego to to spadalo chyba do 50zl - wiec wnioskuje powinna
    byc jakas dziura za te 40 zl za dobę. Co do czata to jakos nie moge
    sobie tego wyobrazić, mam duzo uroku osobistego, na pewno, ale nie
    moge sobie wyobrazić, zeby jakis mlody obcy czlowiek mnie zaprosil
    do siebie do domu... Co do kościołów to mam chyba jeszcze większe wątpliwości.

    Gospodarzom, mógłbym zaoferować darmowe profesjonalne wykłady na
    temat twórczości pisarza Vladimira Nabokova, chyba nic więcej.

    Charles