PracaGrupypl.praca.dyskusjegdzie zamieszkac w Bydgoszczy, tanio we wzglednym spokoju i na kilka dni? › Re: gdzie zamieszkac w Bydgoszczy, tanio we wzglednym spokoju i na kilka dni?
    From: "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: gdzie zamieszkac w Bydgoszczy, tanio we wzglednym spokoju i na kilka
    dni?
    Date: 25 Oct 2004 18:57:50 +0200

    > No dobra :)
    > To teraz poważnie. Jedziesz do danego miasta w poszukiwaniu pracy. Jak
    > się przygotowałeś? Bo jechać w ciemno to tak nie bardzo rozumiem.
    >
    > Jakieś rozpoznanie terenu? Firmy, które cię interesują? Kontaktowałeś
    > się z nimi, próbowałeś przesłać aplikacje? Umówić na spotkanie?
    > Próbowałeś dotrzeć do ludzi, którzy tam pracują? Określiłeś, PO CO
    > jedziesz? Co ze sobą bierzesz? 10 kopii tego samego listu motywacyjnego?
    > Będziesz szedł ulicą i wchodził wszędzie, gdzie mieści się jakaś firma?

> [...]

    No ogólnie dzięki za zainteresowanie moim problemem ra.y :)
    Nic z tego co wymieniłeś nie robiłem, ale właśnie planuję zacząć od
    nieco innej strony niż mówisz, (osobiście dla mnie z pewnych wzgledów
    sensownej) mianowicie kupić bilet pojechać i pochodzić po ulicach
    chocby nie miało to żadnego konkretnego skutku, chcę mianowicie
    pochodzić po ulicach i popatrzeć jak to wygląda, oswoić się co
    nieco, co nieco się zorientować w takich rzeczach jak w ogóle wygląda
    poruszanie się po Bydgoszczy (uparłem się na Bydgoszcz), takie rzeczy
    jak jeździć autobusami, gdzie spać, czy mianowicie do firmy sobie
    moge wejs cv zostawić, sprawdzić czy jak o coś zapytam to mi
    odpowiedzą - tego rodzaju rzeczy, mam w tym temacie pewną czarną
    dziurę jak to bedzie wygladało, to moje przyszłe wirtualne zycie
    w Bydgoszczy, i ta czarna dziura wywołuje we mnie pewne lęki,
    [mowiłem, jestem na prawdę wyjątkowo tchórzliwy] więc powolutku
    chcę się z tym oswoić, najpierw sobie tak w ramach wycieczki
    pojechać, no coś może stracę te 200, czy 250 zl bez sensu, ale
    wlasnie taka moze nieco odwrotna droga uwazam, czuje, to cos co
    muszę zrobić.

    Oczywiscie, masz racje, np zdobyc adresy firm w Bydgoszczy
    z potencjalnie interesujacej sie mna branży nie bylo by głupio.

    Charles