PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa agencyjna

  • 1. Data: 2004-10-25 13:27:52
    Temat: Umowa agencyjna
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    Witam

    Mam wstepna propozycje pracy na zasadzie umowy agencyjnej, ale jest to dla
    mnie absolutne nowum, lacznie z wlasna dzialalnoscia gospodarcza. Moze ktos
    sypnalby pare sugestii, porad czy tez ostrzezen, zebym na rozmowe nie jechal
    taki zupelnie zielony. Co powinienem wiedziec, negocjujac kwote stalego
    wynagrodzenia /comiesiecznej faktury/? Jakie sa obciazenie ze strony bodzetu
    /stale/? Itd., itp.

  • 2. Data: 2004-10-25 14:53:53
    Temat: Re: Umowa agencyjna
    Od: "Agnieszka" <a...@b...pl>

> [...]
    > taki zupelnie zielony. Co powinienem wiedziec, negocjujac kwote stalego
    > wynagrodzenia /comiesiecznej faktury/? Jakie sa obciazenie ze strony

    Podpisujac z firma wspolprace na podstawie umowy agencyjnej i rozliczajac
    sie na podstawie dzialalnosci gospodarczej bierzesz na siebie obowiazek
    odprowadzania od przychodu z tutulu tej wspolpracy podatku na rzecz Urzedu
    Skarbowego. ZUS juz placisz standardowy z tytulu prowadzenia dzialalnosci
    gospodarczej.
    Jakbys mial pytania to zapraszam :)

  • 3. Data: 2004-10-25 15:51:51
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > Jakbys mial pytania to zapraszam :)

    Probowalem napisac maila, ale nie ma w naglowku adresu zwrotnego.