PracaGrupypl.praca.dyskusjegdzie dac bezplatne ogloszenie o prace? › Re: gdzie dac bezplatne ogloszenie o prace?
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: gdzie dac bezplatne ogloszenie o prace?
    Date: Thu, 16 Jun 2005 09:37:50 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@ntwklan-ka-81-219-112-2.devs.futuro.pl

    Thu, 16 Jun 2005 01:24:03 +0200, na pl.praca.dyskusje, Jan Kowalski
    napisał(a):

    > A jeżeli nie chodzi o informatyka?

    No fakt, ze najwiecej to tam dla informatykow ofert, a i czytajacych pewnie
    ilosc proporcjonalna. Ale to nie znaczy, ze tylko informatycy uzywaja
    usenetu, bo choc moze do najprostszych poruszanie sie tutaj nie nalezy, to
    jednak wiem ze i ZU sa i p.p.o. tez czytaja.
    Portale wszelkiego rodzaju z praca sa zasypywane nic niewartymi ofertami,
    podobnie zreszta jak gazety i mnie osobiscie nie bardzo chcialoby sie to
    czytac. Dlatego mimo wszystko polecam usenet, moze nie trafisz do
    najwiekszej grupy odbiorcow, ale Ci ktorzy czytuja p.p.o. napewno oferty
    nie przeocza w setkach innych.

    A portale sa do bani, bo najczesciej kaza sobie placic, a tak naprawde
    chyba nikt zdrowy tego wszystkiego nie czyta, bo po dwoch dniach poszukiwan
    takich kiedys odechcialo mi sie wszystkiego i osobiscie unikam ich jak
    ognia.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl