PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie dac bezplatne ogloszenie o prace?

  • 1. Data: 2005-06-15 09:49:01
    Temat: gdzie dac bezplatne ogloszenie o prace?
    Od: "Agalay" <a...@M...pl>

    Witajcie,
    gdzie zamiescic bezplatne ogloszenie o prace?

    W najpopularniejszych serwisach placi sie jak za woly, a ja poszukuje
    zwyklego, prostego pracownika branzy gastronomicznej ;)

    Gazety papierowe juz przerobione, szukam czegos w necie.

    Orientuje sie ktos ktory z popularnych portali oferuje bezplatne
    zamieszczenie ogloszenia?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-15 09:59:02
    Temat: Re: gdzie dac bezplatne ogloszenie o prace?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 15 Jun 2005 11:49:01 +0200, na pl.praca.dyskusje, Agalay napisał(a):

    > Orientuje sie ktos ktory z popularnych portali oferuje bezplatne
    > zamieszczenie ogloszenia?

    Portale to nie wiem, wiekszosc pewnie chce bic pieniadze na tym, ale zawsze
    masz pl.praca.oferowana :D

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 3. Data: 2005-06-15 10:00:03
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Wed, 15 Jun 2005 11:59:02 +0200, ludzik
    o nazwie Kapsel <k...@p...onet.pl> wziął i wystukał na
    klawiaturce co następuje:

    > Portale to nie wiem, wiekszosc pewnie chce bic pieniadze na tym, ale
    > zawsze
    > masz pl.praca.oferowana :D

    lub alt.pl.praca.oferowana

    --
    lynx

  • 4. Data: 2005-06-15 23:24:03
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Portale to nie wiem, wiekszosc pewnie chce bic pieniadze na tym,
    > ale zawsze masz pl.praca.oferowana :D

    A jeżeli nie chodzi o informatyka?
    :-))).

    J.K.
    --
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej
    wystawy artysty Bronisława Tomeckiego: www.zapraszam.pl/exlibris/

  • 5. Data: 2005-06-16 07:37:50
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 16 Jun 2005 01:24:03 +0200, na pl.praca.dyskusje, Jan Kowalski
    napisał(a):

    > A jeżeli nie chodzi o informatyka?

    No fakt, ze najwiecej to tam dla informatykow ofert, a i czytajacych pewnie
    ilosc proporcjonalna. Ale to nie znaczy, ze tylko informatycy uzywaja
    usenetu, bo choc moze do najprostszych poruszanie sie tutaj nie nalezy, to
    jednak wiem ze i ZU sa i p.p.o. tez czytaja.
    Portale wszelkiego rodzaju z praca sa zasypywane nic niewartymi ofertami,
    podobnie zreszta jak gazety i mnie osobiscie nie bardzo chcialoby sie to
    czytac. Dlatego mimo wszystko polecam usenet, moze nie trafisz do
    najwiekszej grupy odbiorcow, ale Ci ktorzy czytuja p.p.o. napewno oferty
    nie przeocza w setkach innych.

    A portale sa do bani, bo najczesciej kaza sobie placic, a tak naprawde
    chyba nikt zdrowy tego wszystkiego nie czyta, bo po dwoch dniach poszukiwan
    takich kiedys odechcialo mi sie wszystkiego i osobiscie unikam ich jak
    ognia.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 6. Data: 2005-06-16 08:24:01
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Wed, 15 Jun 2005 11:49:01 +0200, ludzik
    o nazwie Agalay <a...@M...pl> wziął i wystukał na
    klawiaturce co następuje:

    www.gumtree.pl

    --
    lynx

  • 7. Data: 2005-06-16 20:01:24
    Od: "Mariusz Orzechowski" <askala@poczta_usun.onet.pl>

    www.praca.pl
    www.oferta.com.pl

  • 8. Data: 2005-06-17 09:56:01
    Od: "Agalay" <a...@M...pl>

    Użytkownik "Mariusz Orzechowski" <askala@poczta_usun.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d8slu5$83l$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > www.praca.pl

    hm nie widze zeby bylo darmowe
    > www.oferta.com.pl

    Slask i Wawa, a ja potrzebuje na Kraków

  • 9. Data: 2005-06-17 09:57:09
    Od: "Agalay" <a...@M...pl>

    Dzięki wszystkim :)

  • 10. Data: 2005-06-23 10:03:29
    Od: "nsp" <a...@o...pl>

    > Dzięki wszystkim :)

    Ogłoszenia drobne, po 60 darmowych ogłoszeń do wyczerpania - Oferuje i
    Szukam Pracy,
    www.pracawue.pl
    Od dzisiaj dopiero startujemy z drobnymi ogłoszeniami więc zapraszam :)

    Pozdrawiam
    A.N.