PracaGrupypl.praca.dyskusje › fundusz socjalny

  • 1. Data: 2003-06-16 07:19:12
    Temat: fundusz socjalny
    Od: "Marjan" <m...@m...pl>

    Witam,
    Czy orientujecie się, czy załoga ma prawo
    wglądu do wszystkich wydatkow z funduszu socjalnego?
    Czy jest to uwarunkowane jaks ustawa (jaka),
    czy tez zalezy to od regulaminu przyjetego w firmie?

    --
    Marjan

  • 2. Data: 2003-06-16 17:13:39
    Temat: Re: fundusz socjalny
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    > Czy orientujecie się, czy załoga ma prawo
    > wglądu do wszystkich wydatkow z funduszu socjalnego?
    > Czy jest to uwarunkowane jaks ustawa (jaka),
    > czy tez zalezy to od regulaminu przyjetego w firmie?
    Reguluje to ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych. Tekst
    ujednolicony (obowiązujący od 1.01.2003) mogę podesłać na priva.
    Regulamin nie może być sprzeczny z tą ustawą.

    Pozdrawiam
    Jarek