PracaGrupypl.praca.dyskusje › full-time freelancer a ZUS/US

  • 11. Data: 2006-07-16 17:51:48
    Temat: Re: full-time freelancer a ZUS/US
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > To trzeba udowodnić, a nie tylko oświadczyć ;-)

    To raczej US musi udowodnić, że mówi się nieprawdę. Reszta się zgadza.
    Również to, co napisała Immona.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 12. Data: 2006-07-16 19:09:49
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > To raczej US musi udowodnić, że mówi się nieprawdę. Reszta się zgadza.

    G***** prawda ... US wydaje decyzje i jedyne co mozesz, to sie odwołac,
    czyli udowodnic ze nie mają racji. Ot tak po prostu ... US ma u nas
    większą moc niż sądy bo nic nie musi udowadniac.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2006-07-16 21:04:26
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisal(a):

    > To raczej US musi udowodnić, że mówi się nieprawdę. Reszta się zgadza.

    Wydaje Ci się.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 14. Data: 2006-07-16 21:47:39
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "michał sałaban" <i...@m...com> napisał w wiadomości

    > skoro nie ma umowy, to nie ma dochodu, a więc tym bardziej podatku od
    > niego. ciesz się i módl, żeby cię firma nie zrobiła w konia.

    Brak formy pisemnej nie oznacza braku umowy!!!

    sz.

  • 15. Data: 2006-07-17 09:45:51
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 15 Jul 2006 22:14:12 +0200, użyszkodnik "gg" <g...@g...pl> napisał:

    > to jak kupi mieszkanie albo samochod to sie do niego moze US
    > przyczepic i da mu 80% podatek. Slyszalem o takich przypadkach.

    bo idiota brał za gotówke. bierze się w leasing i się spłaca. jako
    zabezpieczenie wkłada się lokate w wysokości wziętego kredytu więc
    poręczyciele nie są potrzebni

    --
    futszaK
    601061867

  • 16. Data: 2006-07-17 11:31:29
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 17 Jul 2006 11:45:51 +0200, użyszkodnik futszaK
    <f...@p...pl> napisał:

    > bo idiota brał za gotówke. bierze się w leasing i się spłaca. jako
    > zabezpieczenie wkłada się lokate w wysokości wziętego kredytu więc
    > poręczyciele nie są potrzebni

    oczywiscie w leasingu zabezpieczeniem jest towar, to przy klredycie
    jako zabezpieczenie daje się bankowi lokate

  • 17. Data: 2006-07-17 11:35:42
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    zależy ile płacą....