PracaGrupypl.praca.dyskusje › franchising??czy to się opłaca??

  • 1. Data: 2003-02-26 18:29:33
    Temat: franchising??czy to się opłaca??
    Od: "Monika" <m...@w...pl>

    Czy ktoś z Was podjął w przeszłości lub zajmuje się tego typu działalnością?
    Jakie wrażenia ? Prosiłabym o więcej informacji.
    Pozdrawiam
    Monika

  • 2. Data: 2003-02-26 20:04:49
    Temat: Re: franchising??czy to się opłaca??
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    działalnością?
    > Jakie wrażenia ? Prosiłabym o więcej informacji.

    Sama forma działalności jest atrakcyjna. Ale to tak jakby odpowiadac na
    pytanie: czy opłaca się założyć firmę.
    Wszystko zależy od warunków. Dostajesz wszelką pomoc, materiały reklamowe,
    umowy, najczęściej znaną już markę, pomoc w reklamie, a co najważniejsze
    sprawdzony pomysł. Wadą jest oczywiście franszczyznę, który będziesz musiała
    płacić, niekiedy nawet gdy nie osiągasz przychodu.
    Jeżeli możesz napisz co to za firma, może będę mógł ci więcej powiedzieć.

    Pzdr
    Tomek

  • 3. Data: 2003-02-27 08:28:15
    Od: "Kamil" <k...@o...pl>

    Np. Siec sklepow Żabka wlasnie na tym sie opieraja. Niezly interes, polecam.

  • 4. Data: 2003-02-27 17:43:24
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl>

    > Np. Siec sklepow Żabka wlasnie na tym sie opieraja. Niezly interes,
    polecam.

    albo czesc punktow McDolands'a

    jacek

  • 5. Data: 2003-02-27 19:29:54
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > polecam.
    >
    > albo czesc punktow McDolands'a
    >
    > jacek

    Jest jeszcze Kodak

    Tomek

  • 6. Data: 2003-02-27 22:31:32
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Kamil" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Np. Siec sklepow Żabka wlasnie na tym sie opieraja. Niezly interes,
    polecam.

    czy Zabka to taki dobry interes to ja nie wiem (patrz artykul w
    Rzeczpospolitej na ten temat, 2-3 dni temu, dzial Ekonomia i Rynek)

    Asiek

  • 7. Data: 2003-02-28 07:57:25
    Temat: Odp: franchising??czy to się opłaca??
    Od: "martin" <l...@o...pl>

> [...]
    polecam.

    > Siec ta nie ma nic wspólnego z franczyza jest to bardziej przyporządkowane
    do ajencji i nie polecam vide infra
    http://arch.rp.pl/a/rz/2003/02/20030224/200302240018
    .html?k=on;t=20030127200
    30226

  • 8. Data: 2003-02-28 08:09:32
    Od: "martin" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Monika" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy kto? z Was podj?ł w przeszło?ci lub zajmuje się tego typu
    działalno?ci??
    > Jakie wrażenia ? Prosiłabym o więcej informacji.
    > Pozdrawiam
    > Monika
    >
    > Plecam portal:
    http://www.franchising.info.pl/
    znajdziesz tam katalog firm jak również forum z odp. na nurtujące Cię
    pytania.
    pozd.martin

  • 9. Data: 2003-02-28 12:42:01
    Od: "Monika" <m...@w...pl>

    Ale przeciez to dotyczy wlaścicieli lokali handlowych

    Użytkownik Tomek <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3lp00$r7o$...@n...onet.pl...