PracaGrupypl.praca.dyskusje › franchising

  • 1. Data: 2005-10-17 21:11:33
    Temat: franchising
    Od: "kameleon" <k...@p...fm>

    Witam
    Co możecie powiedzieć o franchisingu?? Oplaca się w to wchodzić czy koszty nas
    zjedzą?? Może jest osoba korzystająca z takiej formy??

    Pozdrawiam
    Kameleon

  • 2. Data: 2005-10-17 21:18:45
    Temat: Re: franchising
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    kameleon napisał(a):
    > Co możecie powiedzieć o franchisingu?? Oplaca się w to wchodzić czy koszty nas
    > zjedzą??
    Jakby sie nie oplacalo, to by ludzie nie korzystali z tego.
    A jakbys napisal dokladniej o co Ci chodzi (branza, jeszcze lepiej
    konkretna marka) to juz byloby cudnie.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-10-17 22:51:00
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 17-10-2005 o 23:11:33 kameleon <k...@p...fm> napisał:

    > Witam
    > Co możecie powiedzieć o franchisingu??

    <nie powiem>

    > Oplaca się w to wchodzić czy koszty nas
    > zjedzą??

    <spoko>

    > Może jest osoba korzystająca z takiej formy??

    <yes>

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie.
    http://tolep.blogspot.com

  • 4. Data: 2005-10-18 19:04:45
    Od: Kira <c...@W...pl>

    kameleon wrote:

    > Co możecie powiedzieć o franchisingu?? Oplaca się w to wchodzić
    > czy koszty nas zjedzą?? Może jest osoba korzystająca z takiej
    > formy??

    Jak wszystko, trzeba sobie przekalkulować, pogadać z ludźmi którzy
    współpracują z TĄ KONKRETNĄ firmą z którą Ty zamierzasz, jeszcze raz
    przekalkulować z uwzględnieniem nowych informacji ;) i wtedy jakąś
    decyzję podjąć.

    Bez informacji jaka firma raczej niewiele się dowiesz. A jak się
    zdecydujesz powiedzieć, to polecam pl.biznes

    Kira

  • 5. Data: 2005-10-19 18:47:20
    Od: k...@p...fm

    Myśle o operatorach komórkowych Era lub PLus ( mPunkt)- w średniej wielkości
    miaście. (20 tyś)

    Skąd mogę zyskać pieniądze na cel franchising??

    POzdrawiam
    Kameleon