PracaGrupypl.praca.dyskusjefotograf › Re: fotograf
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: fotograf
    Date: Sun, 24 Oct 2010 18:08:01 +0200

    Sun, 24 Oct 2010 15:21:30 +0200, bushy napisał(a):

    > Zawsze pasjonowała mnie fotografia, jestem dośc młoda w wybieram się na
    > studia. Stoję przed trudnym wyborem i rozmyślam nad kierunkiem fotografii. W
    > związku z tym chciałam prosić o poradę w tej sprawie:
    > Z góry dziękuję za odpowiedzi ;)

    Jak będziesz dobra, to zawsze znajdziesz pracę i będzie to opłacalne.
    Natomiast weź pod uwagę, że z racji popularności aparatów cyfrowych sporo
    ludzi odkryło w sobie talent i w naturalny sposób odebrało część rynku
    zawodowcom. Śmiem więc twierdzić, że zarobić na fotografii mogą dziś raczej
    tylko najlepsi, normalni rzemieślnicy są wycinani przez "bezpłatnych
    amatorów".

    IMHO możesz się wybrać na studia związane z foto, ale przemyśl swoją
    ścieżkę zawodową, tak żeby nie musiała być związana z tą tematyką. Studia
    foto mogą Ci zamknąć drogę do niektórych innych specjalizacji wymagających
    odpowiednich papierków, ale możesz robić dużo innych rzeczy bez specjalnej
    edukacji.

    Rozważ też studia zupełnie inne, dające porządny "fach", natomiast
    fotografowania ucz się samodzielnie, wspomagając się kursami albo jakimś
    studium zaocznym (tylko poszukaj wartościowego).

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net