PracaGrupypl.praca.dyskusje › format dokumentów wysyłanych przez e-mail

  • 21. Data: 2003-04-25 11:47:34
    Temat: Re: format dokumentów wysyłanych przez e-mail
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    > Chyba nie jest tak różowo z tymi licencjami. ;)
    >
    > Zresztą dokumenty Worda odczytuje np. OpenOffice, 602Pro PC Suite 200x
    > itd.

    Temat co prawda nie na te grupe, ale chyba nigdy nie przezyles czyszczenia
    dyskow noca, bo rano bedzie kontrola i stwierdzenie szefa, ze ten u kogo
    komp zostanie wywieziony przez kontrolujacych, moze spokojnie pojechac za
    nim z biletem w jedna strone :-)))
    Irek

  • 22. Data: 2003-04-25 12:25:58
    Temat: Odp: format dokumentów wysyłanych przez e-mail
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Alterego <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b899fr$lce$...@a...news.tpi.pl...

    > Mam
    > wątpliwości, jaki format danych zastosować, "jpeg" wydaje mi się jakiś
    > obskurny. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś, kto "zmagał się" z podobnym
    > problemem podzielił się ze mną przemyśleniami.

    Ja się dzisiaj "zmagnąłem". Właśnie otrzymałem mailem URZĘDOWE(!!!) pismo
    wysłane w jpg. Jpg o rozdzielczości tak dużej, że zajmował kilka ekranów (x
    4 strony). Razem 3,5 MB
    Email poszedł do kosza nie czytany.

    Rafał

  • 23. Data: 2003-04-25 12:26:32
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Irek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Temat co prawda nie na te grupe, ale chyba nigdy nie przezyles czyszczenia
    > dyskow noca, bo rano bedzie kontrola

    tak.. i do tego nie zapowiedziana kontroal... ;) rotfl

  • 24. Data: 2003-04-25 18:03:56
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Irek napisał:

> [...]
    > komp zostanie wywieziony przez kontrolujacych, moze spokojnie pojechac za

    Miałem ten luksus, że pracowałem w naprawdę dużej firmie, z którą M$
    wolał żyć w zgodzie (niezłą kasę musiał dostawać za licencje) niż
    walczyć - owszem kontrole były, ale wszyscy wcześniej wiedzieli, które
    działy będą kontrolowane. ;)

    Co do wywalania właścicieli kompów - śliska sprawa, z takiej sytuacji
    czasami można się wybronić, a wtedy pracodawca dostaje podwójnie w d.. -
    od BSA i od Sądu Pracy. ;)

    Flyer

  • 25. Data: 2003-04-25 20:24:16
    Od: "WAM" <w...@w...com.pl>

    "Irek" napisał

    > Wyslij w takim formacie w jakim przeczyta go otrzymujacy !!!! Pliki jpg
    > obsluguje kazda przegladarka internetowa sprzedawana lacznie z systemem.
    Jestes pewien ze kazda? :p

    WAM

  • 26. Data: 2003-04-25 23:42:42
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pdf jest standardem światowym.
    > Jeżeli to ma być dokument krążący po Polsce na zasadzie umówienia się, może
    > pójść Word, bo u nas jest bardzej popularny.
    > Jeżeli za granicę lub dokument oficjalny to pdf tylko i wyłącznie.
    > CV ma odzielny standard.

    Zaraz moment...
    Cv jako tekst, to albo Word albo Acrobat. Z tym, ze z doswiadczenia
    wiem, ze 99,9% firm rekrutacyjnych za zachodzie zaleca *.doc

    Tu jednak mowa o kopiach (skanach) dokumentow. Twoje zdanie o Wordzie
    jest wiec troche nie na miejscu.

    Uwazam osobiscie, ze jpg daje jednak rade w przypadku skanow dokumentow,
    gdyz w przypadku nieskomplikowanej postaci obrazu (czyli troche czarnych
    punktow w postaci tekstu na bialym tle daje doskonala kompresje tych
    obszarow bez "pikselozy" - ktora mozna w obrebie styku tla z tekstem
    zalatwic chocby "sharpen'em").
    A wysylajac jpga mozesz spac spokojnie, ze kazdy zainteresowany go
    bedzie w stanie otworzyc.

    GreG

  • 27. Data: 2003-04-26 21:57:17
    Od: "Satyr" <@interia.pl>

    Użytkownik "Alterego" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Moje pytanie jest typowo techniczne. Potrzebuję wysłać mailem (wersje
    > papierowe nie wchodzą w grę) plik dokumentów takich jak: kopie świadectw
    ze
    > szkoły, listy polecające z odręcznymi podpisami i innne podobne. Mam
    > wątpliwości, jaki format danych zastosować, "jpeg" wydaje mi się jakiś
    > obskurny. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś, kto "zmagał się" z podobnym
    > problemem podzielił się ze mną przemyśleniami.

    Może *.bmp.zip?
    Satyr