PracaGrupypl.praca.dyskusje › finanse a rozmowa kwalif.

  • 11. Data: 2004-04-20 06:18:07
    Temat: Re: finanse a rozmowa kwalif.
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Mariusz Mirkiewicz napisał(a):

    > Dla mnie odpowiedź jest prosta, to Ty musisz znać swoją wartość,
    > praca jest towarem, ustalasz cenę jaką klient _gotów_ jest
    > zapłacić.

    wartosc wartoscia a wyjatkowa sytuacja potrafi czlowieka zmusic na
    rozne warunki.

    co z tego, ze ktos ceni sie na 2 tys. gdy w danej chwili jest bez kasy
    i kazda praca jest dla niego zbawieniem? punkt widzenia, punkt
    siedzenia.

    > /kurwa, zawsze mówi, że jesteśmy inżynierami i powinniśmy wyrażać
    > się precyzyjnie, On jest kurwwa w tym temacie GOSPODYNIĄ DOMOWĄ/

    he he reszta postu rozbawila mnie az sie poplakalem ;-)

    mysle, ze powinienes udac sie do specjalisty. kazdy z nas ma jakies
    problemy ale z urwami nie leci na grupy.

    nie mniej, cytujac Sida leniwca z epoki lodowcowej "ubaw po pachy i to
    jeszcze za darmola" ;-)

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,