PracaGrupypl.praca.dyskusjeemerytury dla przyszlych pokolen › Re: emerytury dla przyszlych pokolen
  • Data: 2006-04-10 12:47:51
    Temat: Re: emerytury dla przyszlych pokolen
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zasit wrote:
    > no tak
    > z wydatkami ktore sa bardzo duze
    > ale czy zus daje ci mozliwosc wgladu w swoej skladki i zobaczenia ile cio
    > tego naroslo?
    >
    > to ja juz wole placic te 4% prowizji i wiedziec ze mam jakies z tego zyski
    > niz odkladac w ZUS do wspolnej kasy i nie wiedziec ile bede z tego miec w
    > przyszlosci

    ZUS ponadto zarzadza pieniedzmi osob, ktorych skladek nie przesyla do
    OFE, bo system ma skopany i niektore osoby nagle sie rozmnozyly - np
    moja zona ma w zusie od pewnego czasu 2 konta, bo ich system tak sie
    pomylil i od paru lat do ofe nie splywaja skladki... Maja to naprawic...
    tylko kiedy...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl