PracaGrupypl.praca.dyskusjeemeryturka... › Re: emeryturka...
  • Data: 2010-03-27 14:44:48
    Temat: Re: emeryturka...
    Od: rabarbarek <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie wiem czy zauważyliście, że wolne niepodległe media przemilczały
    > pewną ustawę przegłosowaną przez PO... chodzi o możliwość wypłacenia
    > środków uzbieranych na koncie emerytalnym... fajna sprawa dla takich,

    Przejrzałem dwa kwartały i nie widzę, o którą ustawę może chodzić:
    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/ustawyall?OpenAgent&
    6&64

    Pytania pomocnicze:
    - czy jesteś pewien, że sejm już to przegłosował? może to tylko plany?
    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7497757,Bomba_em
    erytalna__czyli_pomysly_Inicjatywy_Obywatelskiej.htm
    - kiedy przegłosowano (2009, 2010? który miesiąc?)?
    - na którym koncie emerytalnym (ZUS, OFE, IKE?)?

    Temat ciekawy, warto podrążyć i dotrzeć do prawdy.

    Pozdrawiam,
    Rabarbarek