1. Data: 2010-03-08 11:44:32
Temat:emeryturka...
Od:"identifikator: 20040501" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy zauważyliście, że wolne niepodległe media przemilczały pewną
ustawę przegłosowaną przez PO... chodzi o możliwość wypłacenia środków
uzbieranych na koncie emerytalnym... fajna sprawa dla takich, którzy nigdy
nie nabędą praw emerytalnych... ale mam pytanie, na jakich warunkach można
wypłacić? czy da się wykręcić oczywisty numer, że teraz się zbiera, a jak
już człowiek będzie starym zgredem - to sobie wypłacić na konto? jak to
jest - Ktoś się zna?

2. Data: 2010-03-08 11:51:57
Temat:Re: emeryturka...
Od:Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
> warunkach można wypłacić? czy da się wykręcić oczywisty numer, że teraz
> się zbiera, a jak już człowiek będzie starym zgredem - to sobie wypłacić

Skoro przegłosowane, to pewnie gdzieś jest tekst, najlepiej poczytać.
Choć szczerze w to wątpię. Zawsze w takich sytuacjach cytuję Michalkiewicza:

"Tymczasem wyjaśniła się kwestia własności pieniędzy na kontach
Otwartych Funduszy Emerytalnych. Kiedy po wyborach w 1997 roku
uczestniczyłem w programie telewizji łódzkiej poświęconym reformie
emerytalnej, zapytałem panią Ewę Tomaszewską, czyją własnością będą
pieniądze, które rząd zabiera ludziom z przeznaczeniem na konta OFE.
Pani Ewa odpowiedziała, że ,,oczywiście" własnością obywatela. - Ach tak
- ucieszyłem się - więc skoro na przykład zechciałby on odbyć podróż
dookoła świata, to OFE na jego żądanie wypłaci mu te pieniądze bez
mrugnięcia okiem? - No nie - odparła pani Ewa. - Jakże to - zapytałem
zdumiony. - Nie wypłacą właścicielowi na jego żądanie? - Bo każdy by tak
chciał! - ucięła wyraźnie zirytowana pani Ewa, a prof. Hausner skarcił
mnie, że ,,wszystko sprowadzam do absurdu".

Całość:

Liwiusz

3. Data: 2010-03-27 14:44:48
Od:rabarbarek <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem czy zauważyliście, że wolne niepodległe media przemilczały
> pewną ustawę przegłosowaną przez PO... chodzi o możliwość wypłacenia
> środków uzbieranych na koncie emerytalnym... fajna sprawa dla takich,

Przejrzałem dwa kwartały i nie widzę, o którą ustawę może chodzić:
http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/ustawyall?OpenAgent&
6&64

Pytania pomocnicze:
- czy jesteś pewien, że sejm już to przegłosował? może to tylko plany?
http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7497757,Bomba_em
erytalna__czyli_pomysly_Inicjatywy_Obywatelskiej.htm
- kiedy przegłosowano (2009, 2010? który miesiąc?)?
- na którym koncie emerytalnym (ZUS, OFE, IKE?)?

Temat ciekawy, warto podrążyć i dotrzeć do prawdy.

Pozdrawiam,
Rabarbarek

4. Data: 2010-03-27 15:12:45
Od:"identifikator: 20040501" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Temat ciekawy, warto podrążyć i dotrzeć do prawdy.

słyszałem jakieś plotki, nawet nie pamiętam od kogo...
ale temat faktycznie bardzo ciekawy.

5. Data: 2010-03-27 16:35:58
Od:live_evil <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.03.2010 16:12, identifikator: 20040501 pisze:
> słyszałem jakieś plotki, nawet nie pamiętam od kogo...

Co za kretyn.

--
live_evil

6. Data: 2010-03-27 16:47:49
Od:Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-27 15:44, rabarbarek pisze:

> [...]
> - na którym koncie emerytalnym (ZUS, OFE, IKE?)?
>
> Temat ciekawy, warto podrążyć i dotrzeć do prawdy.

Tak, rzad sporo zaoszczędzi, bo ludzie najczęściej umierają już od 55
lat życia.

--
animka

7. Data: 2010-03-27 16:54:27