PracaGrupypl.praca.dyskusje › "dziwna" struktura wynagrodzenia

  • 11. Data: 2004-05-28 13:19:32
    Temat: Re: "dziwna" struktura wynagrodzenia
    Od: "Arci" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:c973bv$arr$1@news.onet.pl...
    >Robert napisał:
    > Ja tak mialem przez 4 lata.
    > Podstawa + 100% premii.
    > W firmie maja tak wszyscy.
    > I przez (jakies) 10 lat istnienia firmy obciecia premii mozna policzyc
    > na palcach jednej reki.
    > --
    > Robert--

    Ja także tak miałem i na palcach jednej ręki można policzyć jak miałem CAŁĄ
    PREMIĘ !!!..
    To wszystko zależy od osób kierujących firmą,atmosfery jaka w niej panuje,
    terminowości ,planów itd.itd.
    W tej firmie na stanowisku kierowniczym wytrzymałem prawie dwa lata ,potem
    przez sen zaczełem siadac na łóżku.
    Nie było warto.Nie przecze iż pracodawca nie powinien mieć możliwości
    regulowania moją pensja, ale nie w skali aż tak nie proporcjonalnej do
    podstawy.
    To była przeszłośc i dobre doświadzenie.Od tamtej pory nauczyłem sie
    pertraktować moje wynagrodzenie i śpie już spokojnie.
    Pozdrawiam Arci
    kontakt:
    A...@w...pl

  • 12. Data: 2004-05-28 15:24:06
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "JimmyK" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Czy moze ktos z grupowiczow orientuje sie co moze zyskiwac firma bardzo
    > zanizajac wynagrodzenie podstawowe, a placac reszte wynagrodzenia w
    > postaci premii?

    Z mojedo doswiadczenia - co masz na papierku - masz w ręce na 80% reszta to
    obiecanki [chyba ze trafisz na uczciwą firme]

    I pamietaj iż wszelkie kredyty itp liczyc Ci beda od tego co masz na
    papierku

    Piotr Żebrowski

  • 13. Data: 2004-05-28 17:34:36
    Od: "523" <d...@w...pl>

    Premia zapisana (przyznana) w umowie jest należna zawsze.
    To nie nagroda, która jest uznaniowa.
    Powinien być regulamin wypłacania premii ale jak go nie ma to Twoje na
    wierzchu.
    Decyzja czy ostro o to walczyc to już inna sprawa.
    Ważne są jeszcze zapisane warunki tworzenia funduszu premii.

    A to ze słownika j.p.

    premia ż I, DCMs. ~mii; lm D. ~mii (~mij)
    1.zmienna (ruchoma) część płacy roboczej przyznawana zależnie od
    osiągniętych efektów pracy, po spełnieniu przez pracowników określonych
    warunków
    Wypłacić pensję łącznie z premią.
    2.nagroda za coś, dodatkowe wynagrodzenie za wykonanie czegoś (np. nagroda
    dla zwycięzcy w konkursie)
    Premie oszczędnościowe PKO.
    Nagradzać premią.
    Przyznać komuś premię.
    Wygrać, zdobyć premię.
    3.bezpłatny dodatek dla prenumeratorów jakiegoś pisma, wydawnictwa itp.
    łac