PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec umowy a zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2004-05-27 07:22:35
    Temat: Koniec umowy a zwolnienie lekarskie
    Od: "Tymo" <r...@p...olkuski.pl>

    Witajcie! Mam pytanie z prawa pracy :)
    Mojej żonie 31 maja kończy się umowa na czas określony. Jest to już druga
    taka umowa z kolei. Jednakże żona przebywa od jakiegos czasu na zwolnieniu
    lekarskim i chyba jeszcze kilka tygodni będzie chorować. Mam w związku z tym
    pytanie:

    1. Czy 31 maja żonie definitywnie kończy się praca, czy umowa może zostać
    automatycznie przedłużona?

    2. Gdyby umowa wygasła ostatniego dnia maja, czy musi się zgłosić do zakładu
    pracy, czy świadectwo pracy powinni przysłać do domu?

    Dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam
    Tymo.

  • 2. Data: 2004-05-27 09:27:03
    Temat: Re: Koniec umowy a zwolnienie lekarskie
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 27 May 2004 09:22:35 +0200, na pl.praca.dyskusje, Tymo napisał(a):

    > 1. Czy 31 maja żonie definitywnie kończy się praca,
    tak

    czy umowa może zostać
    > automatycznie przedłużona?
    automatycznie nie, najwyżej za chęcią pracodawcy.

    > 2. Gdyby umowa wygasła ostatniego dnia maja, czy musi się zgłosić do zakładu
    > pracy, czy świadectwo pracy powinni przysłać do domu?
    Mają obowiązek przysłać świadectwo do domu, ale ona w miarę możliwości
    powinna się z tym zakładem rozliczyć, a jak będzie dalej chorowała po
    zwolnieniu to musi zgłosić się do księgowości/ tam jej powiedzą co ma dalej
    robić/
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)