PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wiarygodność/sprawdzenie firmy/pracodawcy-gdzie?

  • 1. Data: 2004-05-27 08:30:51
    Temat: Wiarygodność/sprawdzenie firmy/pracodawcy-gdzie?
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Witam wszystkich.
    Mam pytanie jak w temacie:
    Gdzie mogę się dowiedzieć o wiarygodności firmy?
    Czy były z nią jakiekolwiek problemy itp.?

    Ceberebek

  • 2. Data: 2004-05-28 03:51:09
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@k...net.pl>

    Użytkownik Ceberebek <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c94985$oe6$...@a...news.tpi.pl...
    > Witam wszystkich.
    > Mam pytanie jak w temacie:
    > Gdzie mogę się dowiedzieć o wiarygodności firmy?
    > Czy były z nią jakiekolwiek problemy itp.?

    Z tego co sie z tematem spotkalem, to z tym jest roznie...
    Mozesz zapytac w urzedach, ale urzedy nie maja obowiazku Ci odpowiedziec...
    Uderzalbym przy sprawdzania do US, sadu w miejscu firmy, czarna lista
    dlunikow.

    Bonza
    pager 0642299084
    gg 5358021 icq 172046816

  • 3. Data: 2004-05-28 11:42:09
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Kuroi Bonza" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    odpowiedziec...
    > Uderzalbym przy sprawdzania do US, sadu w miejscu firmy, czarna lista

    Thx

    Ceberebek

  • 4. Data: 2004-05-28 12:26:43
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    ja bym doradzal dyskretna wizje lokalna ewentualnie pogadanie z jakims
    szarym pracownikiem po jego dniowce

    teraz jestem madry po szkodzie :-D

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-05-28 13:14:43
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl> napisał w wiadomości
    > ja bym doradzal dyskretna wizje lokalna ewentualnie pogadanie z jakims
    > szarym pracownikiem po jego dniowce
    >
    > teraz jestem madry po szkodzie :-D
    >
    > pozdrawiam

    Na szczęście dowiedziałem się od znajomych o interesującej mnie firmie...i
    nie skonczyłem jako akwizytor sprzedający m.in. atlasy samochodowe(w
    ogłoszeniu potrzebowali magazyniera i przedstawiciela handlowego)

    Ceberebek