PracaGrupypl.praca.dyskusjedziennikarz - freelancer › Re: dziennikarz - freelancer
    From: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dziennikarz - freelancer
    Date: Wed, 30 Aug 2006 08:47:39 +0200

    Dnia 2006-08-28 18:35, Tomasz Dębiec napisał(a) :
    > Zastanawiałem się nad zjawiskiem freelance w środowisku dziennikarzy i osób
    > utrzymujących się z pisania do magazynów, prasy, portali etc. nie będąc
    > jednocześnie stałymi pracownikami żadnej redakcji. Czy można się zajmować
    > tylko tym i mieć dochód na przyzwoitym poziomie?

    A tak przy okazji, dlaczego pytasz? Piszesz pracę magisterską o
    freelancerach? Nie wygląda, bo nie podałeś żadnego linku do "ankiety".
    Chcesz spróbować swoich sił w pisaniu artykułów? To napisz, wyślij tu i
    tam, jeśli się uda, to zapytaj, czy chcą jeszcze i ile. Przy okazji
    przekonasz się, jakie są stawki i policzysz, czy możesz z tego żyć.

    Przecież ryzyko i inwestycja są praktycznie żadne, ot, parę godzin
    pisania o czymś, na czym zapewne się znasz. Komputer już masz, dostęp do
    maila też, co Ci szkodzi spróbować. Inaczej możesz tylko dowiedzieć się
    od nas, zawistnych konkurentów, że nie warto, nie ma szans, nikt Cię nie
    wydrukuje, a jak wydrukuje to i tak grosze zapłaci. I co, polskie
    dziennikarstwo straci nowego Wiecha? Wielka jest potęga usenetu...

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Dzisiaj człowiek gubi zęby, jutro zaś amerykański dentysta wstawia mu