PracaGrupypl.praca.dyskusjedziałalność gospodarcza, jak wpisać w księgę? › Re: działalność gospodarcza, jak wpisać w księgę?
  • Data: 2007-09-25 11:16:40
    Temat: Re: działalność gospodarcza, jak wpisać w księgę?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ostryga wrote:

    > nie mozesz. Ich sie nie ksieguje w koszty, a tylko dokonuje odliczenia
    > od podstawy opodatkowania (w PIT5).
    >
    > z moich info tez tak wynika.

    Co do sposobu odliczenia składek społecznych,
    to jest wybór czy w KPiR czy w PIT.
    Jeśli ta działalność nie daje jakiegoś
    oszałamiającego efektu finansowego
    (skoro są miesiące bez przychodu)
    to nawet w KPiR może być korzystniej.

    Ale może w pozostałych miesiącach masz
    po kilkadziesiąt tysięcy na plus,
    a ja się tu rozczulam nad stratą ewentualną ~1200zł :-)