PracaGrupypl.praca.dyskusjedziałalność gospodarcza, jak wpisać w księgę? › Re: działalność gospodarcza, jak wpisać w księgę?
  • Data: 2007-09-25 17:13:21
    Temat: Re: działalność gospodarcza, jak wpisać w księgę?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ostryga wrote:

    > Jak mowilam, jesli chodzi o liczby i obliczenia, trzeba mi je
    > dokladnie i wiele razy tlumaczyc... ;))

    Jeśli masz dość dochodu z innych miesięcy, to OK.
    Zrozumiałem, że raczej właśnie brak Ci przychodów
    i składki ZUS traktujesz jako konieczne zło w wysokości
    tych paru stówek.
    Poza tym podejrzewam (może niesłusznie), że odliczasz wszystkie
    składki (całe 280zł) od dochodu. A powinnaś społeczne
    od dochodu, a zdrowotne od podatku (i to nie całe).