PracaGrupypl.praca.dyskusjedyskryminacja "magistrow", dlugie i moze troche OT › Re: dyskryminacja "magistrow", dlugie i moze troche OT
    From: "Magda" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dyskryminacja "magistrow", dlugie i moze troche OT
    Date: Mon, 19 May 2003 14:29:09 +0200

    Witam
    Doskonale Cie rozumiem u mnie jest tak samo.Nie odczuwałam tego bedą na
    studiach ale jak tylko wróciłam do domu to zaczeło sie.Ze zadzieram nos i
    wymądrzam sie i wszech wiedząca!!!!Nie miała pracy to słyszałam komentarze
    wielka Pani Mgr.Male teog starała sieo pracę i w jednej usłyszałam ze na to
    stanowsko ma za wysokie wykształecenie.
    Dam Ci radę
    Wiem ze to bedzie trudne ale nie spotykaj sie z tym ludzmi i nie gadaj z
    nimi a skup swoja uwage na osobach którym nie przeszkadza Twoje
    wykształecenie.Pójdziesz do pracy znajdziesz nowych znajomych i bedzesz czuł
    sie doceniany.
    A tamci bede podkładać Ci tylko kłody pod nogi i cieszyć sie z Twoich nie
    powodzeń.
    Myśl pozytywnie ponieważ i tak nie zmienis tego tego stanu rzeczy a lepiej
    przez to przejść z optymistycznym nastawieniem niz sie dołować.
    Pozdrawiam i powodzenia.