PracaGrupypl.praca.dyskusjedylemat › Re: dylemat
  • Data: 2005-07-06 06:13:03
    Temat: Re: dylemat
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dafq6v$nmt$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Za pensję 3-4 razy niższą, ale Ok.

    Asystent na uczelni zarabia ok 1,5 - 2 tys. na rękę + często mieszkanie w
    domu asystenta. Chcesz powiedziec, że w prywatnej firmie na start dostaniesz
    od 4,5 do 8 tys na rękę ? Życzę powodzenia. Może z 6 lat temu tak było, ale
    nie dziś

    > Byc może masz rację, ale czasto pracując w sektorze prywatnym możesz
    > nauczyć
    > się wiecej i zdobyc rzeczywiste doświadczenie zawodowe.

    Jakoś w większości firm, z którymi do tej pory się spotykałem, rozwój
    polegał na samodzielnej nauce ... W tym wypadku chyba jednak praca na
    uczelni daje lepsze możliwości. Poza tym w obecnych czasach naprawdę nie bez
    znaczenia poza samą wysokością wynagrodzenia jest stabilność zatrudnienia.