PracaGrupypl.praca.dyskusjedylemat › Re: dylemat
  • Data: 2005-07-07 05:17:45
    Temat: Re: dylemat
    Od: darek <d...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik rewers5 napisał:

    >DO do sensownosci zostania na uczlni jestem przekonany. Moje pytanie
    >dotyczyli jednak tego, w jakis sposob mam teraz rozmawiac z pracodawca
    >prywatnym. Czy w sytuacji, w ktorej nie wiem na 100% ze etat na uczelni sie
    >znajdzie, mam wspominac w firmie, ze zlozono mi taka propozycje i ze
    >chcialbym te dwie rzeczy pogodzic, czy tez w ogole o tym nie mowic?

    Wiem, ze nie udzielilem Ci konkretnej odpowiedzi ale nie wiem, czy jest
    to mozliwe.
    Przede wszystkim trudno ocenic jak szerokiego zaangazowania czasowego
    wymagac beda obydwa etaty a od tego wszystko przeciez zalezy. Co z tego,
    ze powiem Ci, ze nie powinienes mowic jesli okaze sie, ze juz pierwszego
    dnia musisz byc w obydwu miejscach jednoczesnie ? Na uczelni zazwyczaj
    jest dosc elastyczne "gospodarowanie czasem", czy jednak podobnie jest u
    pracodawcy prywatnego? Ja spokojnie moglem dodatkowo (poza uczelnia)
    pracowac i nic ze soba nie kolidowalo, moj kolega, ktory mial identyczny
    uklad - po pol roku musial zredukowac czas pracy dodatkowej do polowy etatu.
    Dalej Twoje pytanie pozostaje bez odpowiedzi...
    pozdrawiam,
    darek