PracaGrupypl.praca.dyskusje › drugi kierunek studiow

  • 1. Data: 2003-08-07 18:30:29
    Temat: drugi kierunek studiow
    Od: "Sara" <k...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    W grudniu tego roku koncze studia inzynierskie na informatyce. Kierunek ten
    bardzo mi pasuje (mialam stycznosc z zawodem jeszcze przed rozpoczeciem
    studiow) Srednia mam calkiem niezla, chceli mnie nawet na stypendium wyslac
    :).

    Mam rozpoczete studia na innej uczelni, na SWPS w Warszawie. Stusiowalam tam
    przez dwa lata Spoleczna Psychologie Kliniczna. Obecnie, gdy weszlam na
    strone SWPSu dowiedzialam sie, ze maja tam nowy (nowy jak nowy, juz trzeci
    rok istnieje) instytut: Spoleczna Psychologia Informatyki i Komunikacji. Nie
    ukrywam, ze z punktu widzenia mojego przyszlego wyksztalcenia, jak rowniez
    ukonczonych dwoch lat na psychologii bardzo mnie pociga studiowanie na tym
    kierunku.

    Wiecej informacji mozna znalezc na stronie:
    http://www.ogolny.swps.edu.pl/ofertaedukacyjna/adm.O
    golnyStudiaWyzszespolecz
    napsychologiainfomatykiikomunikacji.html

    Chetnie dowiem sie jakie Wy macie zdanie na ten temat. Czy warto isc w ta
    strone?? Nie ukrywam, ze neci mnie praca naukowa w tym kierunku. Posiadam
    wiedze techniczna...

    Kania

  • 2. Data: 2003-08-07 21:39:11
    Temat: Re: drugi kierunek studiow
    Od: "publist" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Sara" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bardzo mi pasuje (mialam stycznosc z zawodem jeszcze przed rozpoczeciem
    > studiow) Srednia mam calkiem niezla, chceli mnie nawet na stypendium
    Powaznie mialas stycznosc przed rozpoczeciem studiow, tzn co ??? wlaczalas
    juz komputer, widzialas jak to sie robi ??? Przepraszam za sarkazm, ale jak
    widze mail w stylu "miala(e)m stycznosc z zawodem" to dziala to na mnie jak
    plachta na byka, zwlaszcza w obszarze informatyki. Wydaje mi sie, ze jezeli
    ktos ma byc dobrym fachowcem, to studia maja jedynie pomoc uporzadkowac juz
    zdobyta wiedze, oczywiscie ulatwic rowniez ciagle jej zdobywanie a przede
    wszystkim stanowia kontynuacje pasji i zainteresowan. Proponuje, zebys sie w
    koncu zdecydowala kim chcesz byc, ale polecam psychologie (wnioskuje na
    podstawie dalszej czesci Twojego posta) bo informatyk (naprawde dobry) to
    raczej z Ciebie nie bedzie. Pracowalem kiedys z psychologiem (zbieg
    okolicznosci), ktory za wszelka cene chcial byc informatykiem (tak to jest
    jak ktos sie dostaje po znajomosci). Efekt byl taki, ze i on sie meczyl i
    reszta zespolu.

    Pozdrawiam
    publist

  • 3. Data: 2003-08-07 22:39:28
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "publist" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jak
    > plachta na byka, zwlaszcza w obszarze informatyki.

    Znasz za malo faktow, zeby oceniac autorke posta. Nie za ostro? Bardziej
    elegancko byloby zapytac...

    Odnosnie przydatnosci wspomnianych studiow. Popatrzalem na plany
    http://www.ogolny.swps.edu.pl/adm.OgolnyPlanystudiow
    2003-2004.html
    i wydaje mi sie, ze autorka posta z wielu przedmiotow powinna miec
    zwolnienie z racji odbytych studiow informatycznych, moze dojsc tez cos
    zaliczonego z psychologii...wiecej wolnego czasu ktory mozna poswiecic np na
    staz w jakiejs firmie wdrozeniowej , edukacyjnej lub
    konsultacyjnej...szkolenie uzytkownikow?
    Z tego co widze na grupach, to zwykli psycholodzy szukaja teraz pracy i maja
    z tym problemy...ale ktoz ich nie ma, poza prezesami bankow?

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 4. Data: 2003-08-08 05:26:44
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    2eh$...@n...onet.pl...

> [...]

    jak
    > plachta na byka, zwlaszcza w obszarze informatyki.

    To w obszarze informatyki nie ma np. umowy o dzieło???

  • 5. Data: 2003-08-08 05:56:07
    Od: "Damian" <s...@...pl>

> [...]
    http://www.ogolny.swps.edu.pl/ofertaedukacyjna/adm.O
    golnyStudiaWyzszespolecz
    > napsychologiainfomatykiikomunikacji.html

    taki posmak SPAMU...

  • 6. Data: 2003-08-08 05:58:17
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "publist" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
    jak
    > plachta na byka, zwlaszcza w obszarze informatyki.

    Tak, pisalam juz aplikacje w takich jezykach jak PHP czy C++. Uwazam, ze
    moje doswiadczenie przed pojsciem na studia bylo calkiem niezle, zwlaszcza,
    ze wtedy pracowalam w Interii :)

> [...]
    > zdobyta wiedze, oczywiscie ulatwic rowniez ciagle jej zdobywanie a przede
    > wszystkim stanowia kontynuacje pasji i zainteresowan.

    Wlasnie po to poszlam na studia, zeby uporzadkowac wiedze oraz zdobyc
    podstawe teoretyczna do zdobytej wiedzy praktycznej.

    > Proponuje, zebys sie w
    > koncu zdecydowala kim chcesz byc, ale polecam psychologie (wnioskuje na
    > podstawie dalszej czesci Twojego posta) bo informatyk (naprawde dobry) to
    > raczej z Ciebie nie bedzie.

    Hmmm... na jakiej podstwie to wnioskujesz??

> [...]
    > jak ktos sie dostaje po znajomosci). Efekt byl taki, ze i on sie meczyl i

    Widzisz... Informatykiem, to ja jestem juz od jakiegos czasu. Nie bawi mnie
    jednak tylko pisanie aplikacji na zyczenie klienta, a te studia na SWPSie
    daja mi szanse rozwiniecia sie w nieco innym kierunku niz tylko
    programowanie czy skladanie sprzetu.

    Kania

  • 7. Data: 2003-08-08 06:00:25
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > Znasz za malo faktow, zeby oceniac autorke posta. Nie za ostro? Bardziej
    > elegancko byloby zapytac...

    :)))

> [...]
    maja
    > z tym problemy...ale ktoz ich nie ma, poza prezesami bankow?

    Prace mam i ogolnie nie mam problemow z jej znalezieniem. Jestem dobra w tym
    co robie, tylko czasami mam problem z przekonaniem pracodawcy, ze kobieta to
    tez informatyk.

    Mam tam ukonczona dwa lata studiow, na innym kierunku, to fakt, ale na dwoch
    pierszych latach, we wszystkich instytutach ucza tego samego, czyli mocnych
    podstaw teoretycznych... Mam chyba szanse wskoczyc od razu na 3 rok...

    Kania

  • 8. Data: 2003-08-08 06:01:32
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Damian" <s...@...pl> wrote in message news:bgve2v$b0n$1@news.onet.pl...
    > taki posmak SPAMU...

    Dzieki... Nie bede przeciez kopiowac zawartosci strony... Jesli ktos bedzie
    chcial przeczytac to wejdzie na strone, jesli nie, to nie bedzie musial
    ciagnac (np przez modem) dlugiego posta.

    Kania

  • 9. Data: 2003-08-08 06:26:48
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Kania wrote:
    > "publist" <p...@i...pl> wrote in message
    >

    > Widzisz... Informatykiem, to ja jestem juz od jakiegos czasu. Nie bawi mnie
    > jednak tylko pisanie aplikacji na zyczenie klienta,

    to bylas/jestes programista...

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski

  • 10. Data: 2003-08-08 06:27:31
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Marcin Strzyzewski" <m...@t...pw.edu.pl> wrote in message

    > to bylas/jestes programista...

    Hmmm... a programista to nie informatyk??

    Kania