PracaGrupypl.praca.dyskusje › drugi kierunek studiow

  • 11. Data: 2003-08-08 06:28:50
    Temat: Re: drugi kierunek studiow
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> wrote in message
    news:bgvg0o$26n$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > spojrzeć z dystansem na to co się robi - co jest bardzo często potrzebne
    > polskim informatykom, którzy jak widać - zjechali Cię od razu za to, że
    > jesteś kobietą - i w związku z czym od razu jesteś na przegranej pozycji
    (u
    > nich).
    > Ale nie martw się ! Połączenie informatyki i psychologii może być bardzo
    > ciekawe - szczególnie w przyszłości, wystarczy popatrzeć jak rozwijają się
    > uzależnienia od komputera, internetu...
    > Tak więc pozdrawiam, życzę dobrego wyboru no i wielu sukcesów!!

    dzieki :)))

    Co prawda nie zamierzam prowadzic terapii dla osob uzaleznionych od netu,
    ale mysle, ze drugi kierunek studiow powiazany z informatyka nie zaszkodzi.
    A zal marnowac dwoch lat na dobrej uczelni :)

    Kania

  • 12. Data: 2003-08-08 06:33:09
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    uzależnienia od komputera, internetu...
    Tak więc pozdrawiam, życzę dobrego wyboru no i wielu sukcesów!!

    Krzysiek

  • 13. Data: 2003-08-08 06:43:38
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Kania wrote:
    > "Marcin Strzyzewski" <m...@t...pw.edu.pl> wrote in message

    > Hmmm... a programista to nie informatyk??

    heh czy ja zajmujacy sie siecia jestem informatykiem ? nie i nie chce
    aby tak o mnie mowil :) bo jest cos takiego jak specjalizacja
    informatyk to takie wszystko i nic. umiesz wszystko po lebkach i nie
    mozesz na nic sie zdecydowac :)

    a dla smiechu : ( www.wiem.pl : )

    Programista (programmer),

    1. zazwyczaj nisko opłacany w hierarchii zawodów informatycznych młody
    entuzjasta, który nie liczy godzin spędzonych przy komputerze i któremu
    za premię do wynagrodzenia starcza dobre wyposażenie stanowiska pracy
    (sprzęt, oprogramowanie, dokumentacja). Po kilku latach programista
    powinien awansować na projektanta, a najlepiej na analityka. Kto chce
    być dobrym inżynierem informatyki, a w przyszłości fachowym szefem
    zespołu programistów powinien zaprogramować i wdrożyć przynajmniej
    kilkanaście tysięcy wierszy kodu w kilku językach programowania, w tym w
    jednym asemblerze;

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski

  • 14. Data: 2003-08-08 07:16:39
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > aby tak o mnie mowil :) bo jest cos takiego jak specjalizacja
    > informatyk to takie wszystko i nic. umiesz wszystko po lebkach i nie

    No dobra, ale ja pisalam ogolnie :)

> [...]
    > entuzjasta, który nie liczy godzin spędzonych przy komputerze i któremu
    > za premię do wynagrodzenia starcza dobre wyposażenie stanowiska pracy

    ??!!

> [...]
    > zespołu programistów powinien zaprogramować i wdrożyć przynajmniej
    > kilkanaście tysięcy wierszy kodu w kilku językach programowania, w tym w

    Oj... ale mnie pograzyli... Moze jednak lepiej pisac o sobie informatyk niz
    programista?? :P

    Kania