PracaGrupypl.praca.dyskusje › druga zmiana - czy to zmiana zasad pracy

  • 1. Data: 2003-07-20 21:57:21
    Temat: druga zmiana - czy to zmiana zasad pracy
    Od: "Bartek" <e...@i...pl>

    Witam

    mam takie pytanie
    jak przyjmowalem sie do pracy to w moim dziala byl jednozmianowy system
    pracy
    aktualnie wprowadzono druga zmiane a docelowo ma byc i trzecia zmiana
    nikt nie dostal niczego na papierze i zastanawiam sie czy to zmiana zasad
    pracy i czy pracodawca musi wystosowac
    do mnie odpowiednie pismo z informacja o zmianie czy tez nie ...

    --
    Bartek
    e...@i...pl

  • 2. Data: 2003-07-21 09:11:14
    Temat: Re: druga zmiana - czy to zmiana zasad pracy
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > pracy i czy pracodawca musi wystosowac
    > do mnie odpowiednie pismo z informacja o zmianie czy tez nie ...

    1.Powinna być zmiana w regulaminie pracy dot. czsu pracy zakładu.
    2.Powinniście dostac wypowiedzenie zmieniające - z zaznaczeniem praca 2 lub 3
    zmianowa, lub to jest modne ostatnio aneks do umowy o pracę, albo na mocy
    porozumienia stron zmiana umowy o pracę.
    Jak znam życie nic z tych dwóch pkt. nie będzie. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-07-21 20:18:49
    Od: "Bartek" <e...@i...pl>

    > Jak znam życie nic z tych dwóch pkt. nie będzie. Pozdrawiam.

    dzieki za informacje :)

    Pozdrawiam
    Bartek