PracaGrupypl.praca.dyskusjedoswiadczenie zawodowe w cv › Re: doswiadczenie zawodowe w cv
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: doswiadczenie zawodowe w cv
    Date: Fri, 21 Sep 2007 15:29:57 +0200

    W wiadomości news:slrnff7g0e.nqn.baran@wrath.hell.pl Miros/law L. Baran
    <b...@h...pl> pisze:

    > Być może nie jest to tak jednoznacznie śmieszne (skoro w kilku krajach
    > przyjęte jest, żeby te 'śmieszne' rzeczy w CV wkładać).
    Po pierwsze primo, to fakt iż coś jest przyjęte nie oznacza, że nie jest
    śmieszne.
    Po drugie primo my jesteśmy w Polsce i nie musimy wszystkiego bez wyboru
    małpować.
    Po trzecie primo w Polsce obowiązują pewne zasady prawne, które podałem i z
    którymi doradzam się zapoznać, jako że rozprawianie o materii bez
    dostatecznej wiedzy z pewnością jednoznacznie śmieszne jest.

    > Nie. Troszeczkę rozbawiła mnie Kolegi niezachwiana pewność co do oceny,
    > co jest śmieszne, a co nie.
    O, to dobrze. Lubię bawić ludzi. Co prawda tu nastapiło to w sposób przeze
    mnie niezamierzony, w wyniku niezrozumienia tekstu czytanego przez
    rozbawionego czytającego, ale i tak fajnie.
    W związku z powyższym ja także się nieco ubawiłem.

    > Następnym razem będę unikał pisania nie wprost.
    Ależ nie, nie unikaj. Po prostu niech ci ktoś ci doradzi jak to robić.

    > (Ale fajnie się Kolega nadyma, proszę kontynuować.)
    Tego obiecać nie mogę, ale jestem przekonany, że jeszcze nie raz napiszę
    coś, czego nie zrozumiesz i odniesiesz to samo wrażenie.

    --
    Jotte