PracaGrupypl.praca.dyskusjedoswiadczenie › Re: doswiadczenie
  • Data: 2003-08-09 10:20:49
    Temat: Re: doswiadczenie
    Od: "Grzesiek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podobno szczegolnie ostatnio w branzy informatycznej nie liczy sie
    > zupelnie dyplom wyzszej uczelni (jego brak) tylko doswiadczenie.

    hmm.... w tym tygodniu bylem na drugiej rozmowie o pracę
    pytano mnie oczywiście o wykształcenie studia, ale najważniejsze
    były konkretne umiejętności i doświadczenie.

    W efekcie zaproponowano mi taką rzecz: dostanie Pan mały projekt
    do zrealizowania, wszystko co potrzebne (sprzęt, soft, dane),
    jeżeli zaakceptujemy - zapłacimy za jego wykonanie i podpiszemy umowę.
    Jeżeli nie... wiadomo. Zgodziłem się. Przede mną ciężkie 2 tygodnie
    pracy na 3-ech etatach :)

    Wnioski. Doświadczenie bez wykształcenie, często zamyka drogę
    we wstępnej selekcji kandytatów - z wiadomych względów
    Brak doświadczenia i dyplom uczelni niczego nie gwarantuje
    bo łatwo można przegrać na ostatnim etapie rekrutacji z tymi
    co mają doświadczenie...

    --
    Grzesiek