PracaGrupypl.praca.dyskusje › dostałem fajną pracę w fajnej firmi :)

  • 21. Data: 2005-06-05 09:23:20
    Temat: Re: dostałem fajną pracę w fajnej firmi :)
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Wwa [Sat, 04 Jun 2005 22:22:39 +0200]:

    > Nie do wykonania - nie oglądam telewizji a trudno brać pod
    > uwagę sporadyczne przypadki. :(

    Ja telewizji tez nie ogladam, zastanawiam sie wlasnie czy tego
    telewizora nie sprzedac w cholere w ogole bo tylko miejsce mi
    zajmuje i sie kurzy.

    Mialam na mysli raczej DVD tudziez odpowiedniki, ktorych nie
    bede oczywiscie polecac z powodu watpliwej legalnosci... ;P

    > Do wykonania - wezmę pod rozwagę acz niechętnie.

    A pewnie ze niechetnie :) Ale wiesz co Ci powiem? Zazwyczaj
    jest tak, ze nauczenie sie czegos to kwestia przelamania sie.
    I im wieksze opory, tym bardziej boli -- ale tez i szybciej
    potem idzie.

    > Ale wtedy ręce będą bardzo boleć ;)

    Ano, i wlasnie dlatego szybko sie nauczysz gadac bez nich ;)

    Kira

  • 22. Data: 2005-06-05 17:43:46
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    Koziorozec napisał(a):

    > Może z bubla TopSecret DataSafe??? - no to już współczuję ;>>>

    Nie, raczej z AVK w wersji client-server ;)

    No, a co jest nie tak z TopSecretem?
    Po zaszyfrowaniu nie potrafi odkodować? ;D

    --
    czarny
    [::: usun 'um' z adresu :: mystique at free.art.pl :::]

  • 23. Data: 2005-06-05 19:48:08
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Wwa napisał(a):

    > Szkółka będzie się kończyć - można przyjąć za wywalone.

    No to muszę się pochwalić skoro mi kibicujecie!
    Jestem po egzaminie z j.angielskiego mam go za sobą :) :) :)
    A teraz bezstresowo wezmę się za naukę języka .......... angielskiego!
    Wwa

  • 24. Data: 2005-06-08 01:04:34
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > No, a co jest nie tak z TopSecretem?
    > Po zaszyfrowaniu nie potrafi odkodować? ;D

    Do sejfu wejdziesz z Linuksa, pod Win98 - w trybie awaryjnym czy też spod
    DOS-a itd.
    Pisali o tym również w którymś z numerów CHIP-a.

    Dotyczy to tylko wersji DataSafe! Teraz wydali nową - Next Generation - tej
    nie znam.

    A Strażnik pod AVK nie muli? ;>> (nie mylić z emule ;) )

    --
    Koziorozec

  • 25. Data: 2005-06-08 05:51:02
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    Koziorozec napisał(a):

    > A Strażnik pod AVK nie muli? ;>> (nie mylić z emule ;) )
    Muli, czasami na slabych koncowkach, ale który soft antyvir. nie muli? ;)

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]